Rixer skriver:
Hey
Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg synes virkelig vejlederen er et fjols. Hun er ond og skræmmende. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. Først så siger hun at hun vil have dagsorden fredag så hun kan komme hjem og læse den så i dag da jeg skulle aflevere den så siger hun ej jeg har fri nu vil ikke se på den. Hold da kæft hvor er det ringe elendigt.
Jeg har kontaktet seminaret om hvor dårlig de opfører sig overfor mig. Hver søndag har jeg haft denne association ok nu bliver jeg slagtet igen.
Jeg måtte Ingen gang optage vejledning på diktafon.
Min vejleder fra Sem sagde også puha da du skal ikke gå rundt at tro at du dumper ikke i orden og at jeg blev kaldt hundehvalp
Hvad sker der for professionalisering? ?
Hvis du aflevere den når hun har fri, forstår jeg hende godt. Der plejer at være et tidspunkt man senest skal aflevere ting.
Ville du selv blive optaget med diktafon? Og hvad ville det hjælpe? Hun vil jo ikke sige noget der kan bruges imod hende, hvis hun ved at hun bliver optaget.
Jeg ser altså ikke hundehvalp som noget negativt, som en anden siger; du følger mig som en hundehvalp.
Hundehvalp; du er lille og ny. Det samme som betjente kan gøre, ved at kalde den nye for rookie.
Anmeld