ned af bakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
47 svar
42 synes godt om
19. september 2014

Rixer

Hey

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg synes virkelig vejlederen er et fjols. Hun er ond og skræmmende. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. Først så siger hun at hun vil have dagsorden fredag så hun kan komme hjem og læse den så i dag da jeg skulle aflevere den så siger hun ej jeg har fri nu vil ikke se på den. Hold da kæft hvor er det ringe elendigt. 

Jeg har kontaktet seminaret om hvor dårlig de opfører sig overfor mig. Hver søndag har jeg haft denne association ok nu bliver jeg slagtet igen.

Jeg måtte Ingen gang optage vejledning  på diktafon. 

Min vejleder fra Sem sagde også puha da du skal ikke gå rundt at tro at du dumper ikke i orden og at jeg blev kaldt hundehvalp 

Hvad sker der for professionalisering? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Mami

Det er vel fair nok hun ikke gider have netop som hun har fri? Du Har jo haft hele dagen til at aflevere den i  

Ved ikke lige med diktafon, hvis du nu har til vane at ringe til semniraret konstant er det forståeligt nok din vejleder ikke vil have du optager ( frygten for det bruges i mod hende)

hunde hvalp er lidt sært men mon ikke det er sagt i spøg? 

Jeg sagde engang til en kollega vi stødte konstant ind i hinanden den dag, "du render jo efter mig som en anden hundehvalp" det var sagt i sjov og den fangede hun heldigvis og kaldte mig en smuk puddel :p  

Anmeld

19. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er de færreste der vil lade sig optage på diktafon 

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hey

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg synes virkelig vejlederen er et fjols. Hun er ond og skræmmende. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. Først så siger hun at hun vil have dagsorden fredag så hun kan komme hjem og læse den så i dag da jeg skulle aflevere den så siger hun ej jeg har fri nu vil ikke se på den. Hold da kæft hvor er det ringe elendigt. 

Jeg har kontaktet seminaret om hvor dårlig de opfører sig overfor mig. Hver søndag har jeg haft denne association ok nu bliver jeg slagtet igen.

Jeg måtte Ingen gang optage vejledning  på diktafon. 

Min vejleder fra Sem sagde også puha da du skal ikke gå rundt at tro at du dumper ikke i orden og at jeg blev kaldt hundehvalp 

Hvad sker der for professionalisering? ?

Hvis du aflevere den når hun har fri, forstår jeg hende godt. Der plejer at være et tidspunkt man senest skal aflevere ting. 

Ville du selv blive optaget med diktafon? Og hvad ville det hjælpe? Hun vil jo ikke sige noget der kan bruges imod hende, hvis hun ved at hun bliver optaget. 

Jeg ser altså ikke hundehvalp som noget negativt, som en anden siger; du følger mig som en hundehvalp.

Hundehvalp; du er lille og ny. Det samme som betjente kan gøre, ved at kalde den nye for rookie. 

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Jeg har hellere ikke noget mod hende men det bliver bare sådan her hele tiden. Vi aftalte fredag så bliver det fredag punktum 

Anmeld

19. september 2014

Nystart

Synes det er pudsigt at HVER gang der er noget i vejen er det ALTID de andres skyld....

Måske du skal kigge lidt på din egen væremåde og opførsel...?

Og du skal søge om at få lov at optage på diktafon, gør du det alligevel bryder du loven.. og du SKAL sige du gør det hvis du får lov...

Anmeld

19. september 2014

Kay

Kan godt følge dig! Har selv været i praktiker der ikke levede op til en ordentlig faglig eller menneskelig standart, ikke alle steder burde havde studerende og ikke alle er kvalificeret til at være vejleder!

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har hellere ikke noget mod hende men det bliver bare sådan her hele tiden. Vi aftalte fredag så bliver det fredag punktum 

ja, men da ikke når hun har fri.

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Nystart skriver:

Synes det er pudsigt at HVER gang der er noget i vejen er det ALTID de andres skyld....

Måske du skal kigge lidt på din egen væremåde og opførsel...?

Og du skal søge om at få lov at optage på diktafon, gør du det alligevel bryder du loven.. og du SKAL sige du gør det hvis du får lov...

Hvad fanden snakker du om ? 

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Kay skriver:

Kan godt følge dig! Har selv været i praktiker der ikke levede op til en ordentlig faglig eller menneskelig standart, ikke alle steder burde havde studerende og ikke alle er kvalificeret til at være vejleder!

Tak endelig en der forstår mig.

Jeg gør alt hvad de siger og jeg gør selvfølgelig det bedste jeg kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.