sove med tampon!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Janep

før jeg blev gravid gik jeg med tampong om dagen og som med bind om natten. medmindre jeg sku sove i byen.

men efter jeg har født sys jeg ikk det er særlig behageligt at ha en tampong så nu går jeg med bind hele tiden.

sådan en cup der vil jeg også ha... har ville ha en i et stykke tid men sys de er lidt dyre eller er det bare mig??

men nu ska jeg så heller ikk bruge en foreløbig da jeg er gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Caliha

Syntes ikke det er dyrt 250 kr, hav bruger vi ikke på bind og tamponer i løbet af et år???

Anmeld

20. august 2009

Idas_mor

mariamiss6 skriver:

Det er i øvrigt lykkedes os at dyrke lagengymnastik, med mooncuppen i, uden at det svinede, og uden at nogen kom til skade, eller følte det ubehageligt hehe....

Jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvordan det kan lade sig gøre! Jeg har selv en divacup, men kan ikke helt se hvordan både den og min kæreste kan være der..

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

Jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvordan det kan lade sig gøre! Jeg har selv en divacup, men kan ikke helt se hvordan både den og min kæreste kan være der..

haha jeg tænkte virkelig det samme........... Men altså ja jeg ved sgu ikka hvad der skete, andet end at han fik tændt godt op under mig, og så var det som om at den ligesom bare hoppede lidt til siden derinde.....

Jeg ved ikke om det ha rnoget at sige at man er ekstra horny, eller om man bare kan sexe derudaf som altid.......

Men, ja, væk var den, og pladsen var god... jeg surgte kæresten bagefter om han ikke synes det havde været møgubehageligt, men han havde sgu ikke mærket noget, da først vi var igang...

Min kusine og hendes kæreste har også prøvet det, da hun fortalte mig det, gik jeg hjem og tænke ja ja, sikke historier hun kan, men de er sgu åbenbart rigtigt nok hehe...

Anmeld

20. august 2009

JustAnotherName

Jeg bruger almindelig bind (MED vinger!) den første halvdel af min menstruation. Og derefter er trusseindlæg nok, da jeg ikke bløder ret meget.

Nu er jeg gået fra en graviditet til en anden - stort set. Så de siste 2 år, har jeg kun haft menses 5 gange eller sådan noget ....så jeg kan snart ikke huske hvordan det er,  hehe   

Anmeld

20. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger bind om natten... med mindre jeg sover sammen med nogen
Men bruger altid tampon om dagen, derfor bind om natten.

Anmeld

20. august 2009

FrkT

Jeg bruger tampon under hele menstruationsperioden. Men om natten vågner jeg også altid MINDST en gang, hvor jeg altid skifter. Så går aldrig med den mere end måske max seks timer af gangen. Men tror helt bestemt at jeg skal have fat i sådan en mooncup, det lyder jo genialt! Har aldrig hørt om dem før, så det var da en glædelig "nyhed".

Anmeld

20. august 2009

Helle30

Bruger tampon dag og nat. Jeg kan slet ikke have den dér følelse, når det render ud - experience fra Tena Maximus efter fødsel. Jeg er oppe én gang hver nat for at tisse (uanset om jeg kun har drukket 2 cl. kaffe om aftenen) og så skifter jeg ved samme lejlighed. Jeg er overhovedet ikke disponeret for infektioner nogen steder på/i kroppen, og jeg har aldrig oplevet gener ved at bruge tampon.

- Helle

Anmeld

20. august 2009

Cris

mariamiss6 skriver:

Nej der tager du fejl, det bedste for en kvinde, om natten, og om dagen, er en cup...... Den giver absolut ingen muligheder for at få svamp, Tss (eller hvad navnet var) eller nogen andre sygdomme, eller gener....

Jeg har købt en mooncup og har brugt den i nogle måneder inden jeg blev gravid igen. Jeg vil aldrig komme tilbage til tampon og bind!

Anmeld

29. august 2009

mariamiss6

Cris skriver:

Jeg har købt en mooncup og har brugt den i nogle måneder inden jeg blev gravid igen. Jeg vil aldrig komme tilbage til tampon og bind!

nej det kan jeg sandelig godt forstå....

jeg vil da også 10 gange hellere sidde og rode efter min mooncup, end jeg vil hive og slide i en genstridig tampon....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.