sove med tampon!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

forår

hej
jeg har de sidste 10år nok brugt tampon, osse om natten.
Men jeg er en af dem som ALTID er oppe en gang om natten for at gå på toilet, så der har jeg så oose skiftet tampon når det var den tid.

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Valle81

Bruger aldrig tampon:0) synes det er verdens mest klamme opfindelse:0)

Anmeld

20. august 2009

Vingummien

Jeg bruger natbind, har aldrig i mit liv  brugt en tampon. Om dagen bruger jeg de bind til g-streng, og hvis jeg går herhjemme har jeg bare et alm bind på.

Det har jeg det bedst med

Anmeld

20. august 2009

sarahb

efter graviditet bind om natten tampon om dage.. Det fungerer fint her..
Jeg fik lige min morgenmad op igen da jeg så den der mooncup... puha det kommer jeg aldrig til...

Anmeld

20. august 2009

Angel

Christinahr skriver:

Til jer der sover med tampon, findes der jo både divacup og mooncup - det er vist ikke så farligt

Hvad er forskellen på diva og mooncup??

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

Angel skriver:

Hvad er forskellen på diva og mooncup??

Hovedsageligt prisen....... og producenten tror jeg....

de er lavet af samme materiale, og har kun kosmetisk små forskelle..... bortset fra de 3 ting, så er det præcis det samme....

Nogen synes at divacuppen er bedst fordi den virker knapt så voldsom, og nogen mener den kan indeholde mere....
Jeg personligt har mooncuppen, og har aldrig prøvet en divacup, så jeg kan ikke fortælle dig om der er hold i de udsagn...

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

Det er i øvrigt lykkedes os at dyrke lagengymnastik, med mooncuppen i, uden at det svinede, og uden at nogen kom til skade, eller følte det ubehageligt hehe....

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

sarahb skriver:

efter graviditet bind om natten tampon om dage.. Det fungerer fint her..
Jeg fik lige min morgenmad op igen da jeg så den der mooncup... puha det kommer jeg aldrig til...

Har du overhovedet læst om den cup?

Hvis det handler om at du ikke kan røre ved dig selv i din periode, så forstår jeg fint dine følelser......

Men hvis det handle rom at du synes det er ulækkert, at blodet opsamles flydende og indvendigt.... Så synes jeg du skal kigge på det igen.... Ikke for at overtale dig til den....
Men faktisk kan du blive dødsyg af at bruge en tampon, og alle de gener der er ved et bind eller en tampon, har du aldrig chance for at få ved en cup....
Desuden, så vil jeg personligt hellere have en cup, der holder på det friskt, og i dets eget element..... end jeg vil gå med en ble fuld af kemikalier, og gammelt halvstørknet blod.....

Og så den forbistrede kløe Grrrrr.....

Jeg er rigtig glad for min mooncup, og min kusine er lige så glad for sin.....

Ville bare lige sådan ridse fordelene op, hvis nu du skulle have opgivet den før du fik læst på siden....

Anmeld

20. august 2009

siw84

jeg svarede andet... og det er fordi jeg sover aldrig med noget.. har de sidste par år ikke blødt om natten og synes så ikke jeg gider ligge med bind.. det er jo noget mere behageligt uden..   men da jeg gjorde og hvis jeg begynder igen efter fødsel så bruger jeg helt klart bind.. tamponer er bare ikke sundt hverken om natten eller om dagen...

knus siw 12+5

Anmeld

20. august 2009

Angel

mariamiss6 skriver:

Det er i øvrigt lykkedes os at dyrke lagengymnastik, med mooncuppen i, uden at det svinede, og uden at nogen kom til skade, eller følte det ubehageligt hehe....

***suser på indkøb i cyberspace***

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.