sove med tampon!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sover du med natbind eller tampon?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.367 visninger
46 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, jeg læste lige i et andet indlæg om en der sov med tampon i og kom så til at tænke på hvor mange der egentlig gør det, og hvor mange der bruger de charmerende natbind/bleer!
Jeg har altid fået at vide det ikke er sundt at have tampon i så længe, så jeg har troligt "puttet bleen på" hver blødningsaften siden første besøg fra tante rød!

Jeg har ikke alle muligheder med, for så gider I ikke læse færdigt! haha...

I må meget gerne kommentere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

LineD

AAAAALTID med natbind. fordi:

1: Skal ikke risikere den infektion der....
2: Så løber det ikke ved siden af hehe

Anmeld

19. august 2009

SpunkenJo

Er ikke vild med at have kødlagenet på. Så her har jeg ikke haft bind siden første blødning. - hvis man altså lige ser bort fra efter fødslen.....
Så INGEn bind her tak!

Syns de lugter, og kan også lugte hvis andre har det på.... ARD!!!

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Jeg bruger natbind. Tør simpelthen ikke sove med tampon, da jeg kender en der var meget tæt på at dø af TSS, da vi var teenagere. Det var uhyggeligt, og jeg skal bare ikke risikere at den sidder for længe....

Anmeld

19. august 2009

Christinahr

Jeg sover med bind og bruger også gerne bind i sidste del af perioden. Jeg har prøvet med stofbind og synes det er skønt.

Til jer der sover med tampon, findes der jo både divacup og mooncup - det er vist ikke så farligt

Anmeld

19. august 2009

Millepus

Nu har jeg ikke har mens de sidste 2 aar  pga graviditet og amning, men foer det har jeg altid stoppet med at bloede om natten og har kunne noejes med et trusseindlaeg.

Camilla

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

jeg svarede ANDET, og begrunder hermed....

Jeg bruger den der mooncup, gennem hele perioden.. de dage hvor jeg bløder aller mest, hvilket kan være voldsomt, og ikke 1 af noget som helst er nok, der bruger jeg både min mooncup og et bind, men jeg kan så nøjes med et almindeligt bind, både dag og nat... det er så kun et par dage, resten af perioden bruger jeg kun min mooncup...

Mooncup. http://www.annewinthershop.dk/varegrupper/mooncup-menstruationsbeskyttelse/

Divacup: http://www.bonami.dk/divacup.asp

Anmeld

20. august 2009

Bondepigen

Christinahr skriver:

Jeg sover med bind og bruger også gerne bind i sidste del af perioden. Jeg har prøvet med stofbind og synes det er skønt.

Til jer der sover med tampon, findes der jo både divacup og mooncup - det er vist ikke så farligt

Hvor er det smart. Sådan en vil jeg have fat i!!!

Anmeld

20. august 2009

Mira0911

Jeg bruger kun bind... Kan ikke klare at bruge tampon...

Anmeld

20. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
De første nætter har bruger jeg begge dele. Men når det så er stilnet af bruger jeg tampon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.