sove med tampon!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Plysbjørnen

Jeg bruger altdrig tampon så det giver vel sig selv... Om Natten bruger jeg de helt store Tena Lady, og det er altså ikke altid det er nok heller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Muffinmus

Hvis man gerne vil have underlivs sygdomme så er det da lige måde at få det på...har sgu ikke osvet med tampon siden jeg var teenager og for fuld til andet!!!!
Ja, bind er klamt, men det er da det bedste for en kvinde om natten....
Med mindre man altid sover mindre end 7-8 timer hvor det jo er max den må sidde....

Anmeld

20. august 2009

SpunkenJo

MariaE skriver:

Hvis man gerne vil have underlivs sygdomme så er det da lige måde at få det på...har sgu ikke osvet med tampon siden jeg var teenager og for fuld til andet!!!!
Med mindre man altid sover mindre end 7-8 timer hvor det jo er max den må sidde....

Med en baby i huset, så sover man alligevel heller ikke mere af gangen, så her no probs med at overholde tiderne. Så om man sover, eller ikke sover mens den sidder der, kan vel være ligemeget!

- Og så slipper man altså osse for at lugte, eller klistre til i kødsåret.. ja undskyld sproget.....

tampon, ob el. lign. GUDEOPFINDELSE!

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

Angel skriver:

***suser på indkøb i cyberspace***

Hahahahaha, nåh så det var et argument der kunne bruges hva'.....

tosse

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

MariaE skriver:

Nej der tager du fejl, det bedste for en kvinde, om natten, og om dagen, er en cup...... Den giver absolut ingen muligheder for at få svamp, Tss (eller hvad navnet var) eller nogen andre sygdomme, eller gener....

Anmeld

20. august 2009

Isabels-mor

bruger begge dele, kommer nemlig an på hvor meget jeg bløder. De første nætter bruger jeg gerne begge dele for bløder så meget og derefter forskelligt..

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

Jeg sover med almindelig bind..

Om dagen bruger jeg tampon..

Anmeld

20. august 2009

oo

jeg bruger de gigantiske bind - altså dem til damer der lige har født, fordi jeg bløder så kraftigt. og de er endda ikke altid nok, så jeg bløder udenfor, især om natten.

jeg kan simpelthen ikke få en tampon ind om så det gjaldt mit liv, men nu er jeg også MEGET sart dernede pga min fortid, men jeg syntes det er voldsomt ubehageligt.

så ja, jeg bruger bind, og de STORE det meste af tiden (nu bløder jeg jo så helt hen i vejret efter operation og behandling, så jeg bruger små almindelige bind i en uge indtil min mens kommer og så kommer de store frem)

Anmeld

20. august 2009

Becks

Tampon om dagen, bind om natten...

Nogle dage, maa jeg bruge baade bind og tamponer fordi jeg bloeder saa kraftigt, pga min PCO...

Anmeld

20. august 2009

Miamaja

det maa man ikke da laegerne siger det er skadeligt at ligge med tampon hele natten. det kan faktisk give nogle ganske farlige folgesygdomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.