CH2012 skriver:
Hejsa allesammen.
Jer som har været overvægtige inden jeres graviditet og gennem jeres graviditet - vil I ikke være søde at sætte jeres billeder ind af jeres maver gennem graviditeten, så jeg kan se dem? Evt. også dem som har tabt sig gennem graviditeten... 
Jeg er forfængelig - det ved jeg... Men har "brug" for at se hvordan det kan se ud, for at give mig lidt ro i sindet... 
Jeg er ked af min overvægt. Men bliver nødt til at lade være med at dunke mig selv oveni hovedet, for det hjælper slet ikk... Det er en længere historie - men ville sætte stor pris på at se jeres billeder! 
Mange tak! 
Hej
jeg har selv mistet to gange, og startede så i behandling, da min bmi var for høj, altså over 30 ville de ikke inseminere eller noget, så skulle tabe mig først. Jeg tog en kold tyrker:
ingen colaer, juice, eller anden sukkerholdig drikke.
Ingen junkfood, smør eller margarine. Dog olie til stegning (oliven olie)
ej heller brød ud over rugbrød,
og erstattede alt med light produkter, ketchup, Mayo, remoulade, dressinger osv.
Også spiste jeg isis produkter, spiste noget musli værk med a38 hver morgen, frugter senere på dagen, isis marcipan brød hvis jeg blev meget slik sulten, også ellers alm. Aftensmad men jo lavet med light produkter også med salat til næsten alt.
F.eks. spaghetti og kødsovs - uden spaghettie men med revet squash, gulerødder og rød peber , også ikke jævnet kødsovs.
Gik også i motions center ca. 3-4 gange i ugen, og gå ture ud iver med hunde
Tabte mig 13kg på 1 - 1 1/2 måned, blev insemineret måneden efter og der var gevinst i første forsøg,
er nu 14 uger og stadig død nervøs gor at miste, men prøver at holde humøret oppe.
Ønsker dig held og lykke med at smide kiloene
så skal der nok være gevinst hurtigt - hvis man ofre sig