Forfængelig... Overvægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

CH2012

BigHope13 skriver:

Jeg kvittede mine colaer Og så begyndte jeg i motionscenter og tænkte bare lidt mere over hvad jeg spiste.

åh det jeg ked af, håber snart der er gevinst igen, og at det resultere i en dejlig lille baby

Ja, cola er desværre en vægttabsdræber... Overvejer at skaffe en sodastreamer, da jeg egentlig tror det er brusen jeg er allermest afhængig af - dernæst smagen/sukkeret.

Hvor meget gik du i motionscenter?

Jo tak Det håber vi også!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

BigHope13

CH2012 skriver:

Ja, cola er desværre en vægttabsdræber... Overvejer at skaffe en sodastreamer, da jeg egentlig tror det er brusen jeg er allermest afhængig af - dernæst smagen/sukkeret.

Hvor meget gik du i motionscenter?

Jo tak Det håber vi også!  

Ja mon ikke Det er bestemt også grunden til jeg har svært ved at komme af med graviditets kiloerne

God ide, hvis det kunne hjælpe så var det jo et skridt på vejen.

kan huske jeg tog en kold tyrker, efter vi havde været på udenlands ferie hvor der bare var blevet drukket og snoldet igennem, ej men det var så klamt, har aldrig ædt så meget på en uge. Men nå vi kom hjem om lørdagen og om søndagen gik jeg igang, jeg drak kun vand og mælk nogen gange juice til morgenmaden, men jeg drak virkelig meget vand, og ja så var jeg i motionscenter hvor jeg cyklede eller stod på cross trainer i 20-30 min senere blev det så 60 min. Det gjorde jeg tre gange i ugen og de dage jeg ikke var afsted gik jeg ca 5 km med hunden herhjemme.

det tog mig lige knap 3 1/2 måned at tabe mig

Anmeld

23. september 2014

Bertris

til venstre, anden graviditet uge 38+0, startede med bmi på 40, og kun vægtøgning med 2 kg

til højre, første graviditet 38+0, startede med noget lavere bmi på 35, og vægtøgning på 5 kg  

Har intet gjort for ikke at tage på, nogen tager bare ikke rigtigt på i løbet af graviditeten, men synes ikke min mave er blevet voldsomt stor nogen af gangene, men er langt gladere for min gravide mave end min normale mave  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2014

Michella2

Vægten sagde +30kg i denne graviditet 

Har desværre kun smidt de 10kg efter (snart 6 mdr siden) 

Var også overvægtig da graviditeten startede, dog i den milde ende med bmi på 27-28 stykker 

Anmeld

23. september 2014

Wish

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Jer som har været overvægtige inden jeres graviditet og gennem jeres graviditet - vil I ikke være søde at sætte jeres billeder ind af jeres maver gennem graviditeten, så jeg kan se dem? Evt. også dem som har tabt sig gennem graviditeten...
Jeg er forfængelig - det ved jeg... Men har "brug" for at se hvordan det kan se ud, for at give mig lidt ro i sindet... 

Jeg er ked af min overvægt. Men bliver nødt til at lade være med at dunke mig selv oveni hovedet, for det hjælper slet ikk... Det er en længere historie - men ville sætte stor pris på at se jeres billeder! 

Mange tak!

Hej

jeg har selv mistet to gange, og startede så i behandling, da min bmi var for høj, altså over 30 ville de ikke inseminere eller noget, så skulle tabe mig først. Jeg tog en kold tyrker: 

ingen colaer, juice, eller anden sukkerholdig drikke. 

Ingen junkfood, smør eller margarine. Dog olie til stegning (oliven olie)

ej heller brød ud over rugbrød,

og erstattede alt med light produkter, ketchup, Mayo, remoulade, dressinger osv. 

Også spiste jeg isis produkter, spiste noget musli værk med a38 hver  morgen, frugter senere på dagen, isis marcipan brød hvis jeg blev meget slik sulten, også ellers alm. Aftensmad men jo lavet med light produkter også med salat til næsten alt. 

F.eks. spaghetti og kødsovs - uden spaghettie men med revet squash, gulerødder og rød peber , også ikke jævnet kødsovs. 

Gik også i motions center ca. 3-4 gange i ugen, og gå ture ud iver med hunde

Tabte mig 13kg på 1 - 1 1/2 måned, blev insemineret måneden efter og der var gevinst i første forsøg, 

er nu 14 uger og stadig død nervøs gor at miste, men prøver at holde humøret oppe. 

Ønsker dig held og lykke med at smide kiloene  så skal der nok være gevinst hurtigt - hvis man ofre sig 

Anmeld

24. september 2014

Ronja_R

Hej! 

Jeg er 170 høj, vejede i starten af 90'erne (tror jeg, måske lidt mindre) inden jeg blev gravid, tabte mig så cirka 3-6 kg. de første 3 måneder pga. graviditetssyge. På billedet er jeg 27+1 og vejer 98 kg. (Jeg er 27+6 nu)

Jeg har ikke kørekort så jeg cykler stadigvæk rundt og går ture - jeg er stoppet med at ryge så har nok en tendens til at ville spise noget lækkert istedet for, men jeg prøver at passe på med ikke at tage unødvendigt på. 

Undskyld for det dårlige billede, men det sætter lidt min krop i perspektiv. Jeg har en BMI på de 29-32 (deromkring) mener jeg, min knoglebygning er rimelig kraftig - jeg har også store hænder og fødder (bruger størrelse 41-42)  

Jeg føler mig flot fordi der er et lille vidunder inde i min mave, jeg er ikke 'bare tyk' længere 

//R

Anmeld

25. september 2014

mortilsilke

Jeg havde en bmi på 30 før jeg blev gravid, og tør slet ikke sige hvad jeg vejer i dag, men jeg er også kun 1.61 høj... 

Jeg er 35+0 i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.