Forfængelig... Overvægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

CH2012

BigHope13 skriver:

Jeg deler da gerne lidt Info, kan huske jeg selv spurgte om det samme da jeg blev gravid

Kan ikke helt huske hvad mit bmi lå på før jeg blev gravid, men jeg vejede omkring 110 kg 

Jeg holdt vægten under + 3-5 kg indtil uge 35 så gik det bare stærkt fik meget væske  i hele kroppen og da jeg blev sat igang 41+3 sagde vægten + 19 kg.

de blev hurtig smidt, men mange af dem er desværre kravlet på igen her under barslen

Her  har du lidt billeder, 

et fra 4+1

halvvejs 

og et fra dagen jeg blev sat igang 41+3

( ved ikke lige om de kommer i rigtig rækkefølge, kan ikke flytte om på dem her på iPaden)

inde på min profil er der mange mange flere billeder du er velkommen til at kigge på.

Du bærer det bestemt også flot... Mange tak for billederne

Du er dog så "heldig" ikk at have haft så stor en mave inden graviditeten, som jeg har på nuværende tidspunkt. Men jeg vil prøve at tabe mig ved hjælp af Allévo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

CH2012

LiLyKa skriver:

Tak, men jeg er en stor pige på 180 cm. Er meget bred og en del kg for meget. Men havde det fantastisk dom gravid. Havde tabt 20 kg inden og så det at tabe sig i graviditeten var lækkert  Men jeg spiser heller intet slik, chips, mel, stivelse så det hjalp. 

Det er selvfølgelig klart, at når man er så høj som du er, at der så ofte er flere kilo på vægten. Men derfor kan man jo sagtens være rigtig smuk og bærer en graviditet flot, ligesom dig. Og super flot, at du tabte 20kg inden

Jeg burde tabe mig som min. 30 kg. Men jeg tager et skridt af gangen Jeg vil igang med Allévo og bruge det som en hjælp

Håber det kan sætte gang i tingene...  

Anmeld

16. september 2014

grinny

Jeg vejede for meget (sådan nok lidt meget for meget  ) tog heldigvis kun 10 kg. på - så det er jeg tilfreds nok med 

Første fra 19/20 

Andet 26+0

Tredje 37+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Mange tak for alle jeres billeder - det er dejligt at se, at man sagtens kan bærer en graviditet flot, selvom man måske bærer nogle kilo for meget...  

Det har givet mig lidt mere ro i sindet omkring min forfængelighed. Men det har også givet mig lidt mere blod på tanden, for at forsøge at tabe mig  

Anmeld

16. september 2014

CH2012

grinny skriver:

Jeg vejede for meget (sådan nok lidt meget for meget  ) tog heldigvis kun 10 kg. på - så det er jo tilfreds nok med 

Første fra 19/20 

Andet 26+0

Tredje 37+1

Også flot! Mange tak fordi du deler!

Det giver mig lidt mere ro i sindet  

Anmeld

16. september 2014

grinny

CH2012 skriver:

Også flot! Mange tak fordi du deler!

Det giver mig lidt mere ro i sindet  

Du kan være helt rolig, maven skal nok blive stor og spændt ud 

Anmeld

16. september 2014

Mullepigen21

CH2012 skriver:

Mange tak for alle jeres billeder - det er dejligt at se, at man sagtens kan bærer en graviditet flot, selvom man måske bærer nogle kilo for meget...  

Det har givet mig lidt mere ro i sindet omkring min forfængelighed. Men det har også givet mig lidt mere blod på tanden, for at forsøge at tabe mig  

Hvor langt er du henne? :-)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Mullepigen21 skriver:

Hvor langt er du henne? :-)

Jeg er ikk gravid endnu

Men kan mærke, at jeg stresser over tanken ikk at være pæn gravid - forfængelighed my ass.

Og derfor skrev jeg ud til jer andre - og det har virkelig hjulpet mig at se jer andre

Jeg håbede det ville give mig mere ro i forhold til kunne slappe lidt mere af - så jeg kan blive gravid

Men har også fået mere lyst til at gøre et forsøg på at tabe mig Og det kan jo også give bedre betingelse for en graviditet, håber jeg på

Anmeld

16. september 2014

CH2012

grinny skriver:

Du kan være helt rolig, maven skal nok blive stor og spændt ud 

Det er jeg glad for - så vil jeg se frem til det, når jeg engang bliver gravid igen  

Anmeld

16. september 2014

Mullepigen21

CH2012 skriver:

Jeg er ikk gravid endnu

Men kan mærke, at jeg stresser over tanken ikk at være pæn gravid - forfængelighed my ass.

Og derfor skrev jeg ud til jer andre - og det har virkelig hjulpet mig at se jer andre

Jeg håbede det ville give mig mere ro i forhold til kunne slappe lidt mere af - så jeg kan blive gravid

Men har også fået mere lyst til at gøre et forsøg på at tabe mig Og det kan jo også give bedre betingelse for en graviditet, håber jeg på

Jeg har tabt mig 30 kg inden jeg blev gravid, så kender absolut godt følelsen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.