Forfængelig... Overvægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Sitrani

CH2012 skriver:

SÅ flot ja!

Hvor meget vejede du inden denne graviditet, som der er billeder af? Synes du har en virkelig flot mave!

Tak. Inden denne graviditet vejede jeg 92 kg ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

BigHope13

CH2012 skriver:

Du bærer det bestemt også flot... Mange tak for billederne

Du er dog så "heldig" ikk at have haft så stor en mave inden graviditeten, som jeg har på nuværende tidspunkt. Men jeg vil prøve at tabe mig ved hjælp af Allévo

Åh tusind tusind tak Inden jeg blev gravid havde jeg tabt mig 16 kg, så havde heldigvis tabt en del på maven, dog hang den del og synes selv det var svært at se den gravide mave før jeg var meget langt.

ønsker dig al mulig held og lykke med vægttabet og drømmen om en lille

Anmeld

17. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan her så jeg ud i uge 39. Havde taget ca 10 kg på og vejer nok ca 95 kg der. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2014

CH2012

StineW79 skriver:

Sådan her så jeg ud i uge 39. Havde taget ca 10 kg på og vejer nok ca 95 kg der. Vh stine

Også super fin!
Tak fordi du delte Synes du bærer kiloerne flot

Anmeld

23. september 2014

CH2012

Sitrani skriver:

Tak. Inden denne graviditet vejede jeg 92 kg ��

Okay... Var bare lidt i tvivl. Du ligner bestemt ikk en der vejer det - du bærer kiloene meget flot...   

Anmeld

23. september 2014

CH2012

BigHope13 skriver:

Åh tusind tusind tak Inden jeg blev gravid havde jeg tabt mig 16 kg, så havde heldigvis tabt en del på maven, dog hang den del og synes selv det var svært at se den gravide mave før jeg var meget langt.

ønsker dig al mulig held og lykke med vægttabet og drømmen om en lille

Super flot med vægttabet

Hvad gjorde du for at tabe dig?

Mange mange tak. Mistede jo i december sidste år. Og føler mig mere klar end nogensinde til at blive gravid igen, så håber da at der snart sker noget

Anmeld

23. september 2014

CH2012

CH2012 skriver:

Du bærer det bestemt også flot... Mange tak for billederne

Du er dog så "heldig" ikk at have haft så stor en mave inden graviditeten, som jeg har på nuværende tidspunkt. Men jeg vil prøve at tabe mig ved hjælp af Allévo

Oh my god, Allevo  Yrk! Og min mave er heller ikk glad for det.

Vi har snakket om at tage udgangspunkt i kød, grøntsager, sunde fedtstoffer, og i det hele taget skærer ned på sodavand, og alt det usunde som ryger ind - og så heller ikk være fanatisk. Gåture... Sund fornuft og ingen stress.... 

Anmeld

23. september 2014

Findusinde

Vejer aaaalt for meget, vi behøver ikke lige at få tal på... men her er jeg ca 36 uger, 14 dage inden jeg fødte .. tog ikke et gram på under graviditeten.  :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2014

BigHope13

CH2012 skriver:

Super flot med vægttabet

Hvad gjorde du for at tabe dig?

Mange mange tak. Mistede jo i december sidste år. Og føler mig mere klar end nogensinde til at blive gravid igen, så håber da at der snart sker noget

Jeg kvittede mine colaer Og så begyndte jeg i motionscenter og tænkte bare lidt mere over hvad jeg spiste.

åh det jeg ked af, håber snart der er gevinst igen, og at det resultere i en dejlig lille baby

Anmeld

23. september 2014

Sitrani

CH2012 skriver:

Okay... Var bare lidt i tvivl. Du ligner bestemt ikk en der vejer det - du bærer kiloene meget flot...   

Tak for det ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.