Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CH2012 skriver: SÅ flot ja! Hvor meget vejede du inden denne graviditet, som der er billeder af? Synes du har en virkelig flot mave!
SÅ flot ja!
Hvor meget vejede du inden denne graviditet, som der er billeder af? Synes du har en virkelig flot mave!
Tak. Inden denne graviditet vejede jeg 92 kg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: Du bærer det bestemt også flot... Mange tak for billederne Du er dog så "heldig" ikk at have haft så stor en mave inden graviditeten, som jeg har på nuværende tidspunkt. Men jeg vil prøve at tabe mig ved hjælp af Allévo
Du bærer det bestemt også flot... Mange tak for billederne Du er dog så "heldig" ikk at have haft så stor en mave inden graviditeten, som jeg har på nuværende tidspunkt. Men jeg vil prøve at tabe mig ved hjælp af Allévo
Åh tusind tusind tak Inden jeg blev gravid havde jeg tabt mig 16 kg, så havde heldigvis tabt en del på maven, dog hang den del og synes selv det var svært at se den gravide mave før jeg var meget langt.
ønsker dig al mulig held og lykke med vægttabet og drømmen om en lille
Sådan her så jeg ud i uge 39. Havde taget ca 10 kg på og vejer nok ca 95 kg der. Vh stine
StineW79 skriver: Sådan her så jeg ud i uge 39. Havde taget ca 10 kg på og vejer nok ca 95 kg der. Vh stine
Også super fin! Tak fordi du delte Synes du bærer kiloerne flot
Sitrani skriver: Tak. Inden denne graviditet vejede jeg 92 kg
Okay... Var bare lidt i tvivl. Du ligner bestemt ikk en der vejer det - du bærer kiloene meget flot...
BigHope13 skriver: Åh tusind tusind tak Inden jeg blev gravid havde jeg tabt mig 16 kg, så havde heldigvis tabt en del på maven, dog hang den del og synes selv det var svært at se den gravide mave før jeg var meget langt. ønsker dig al mulig held og lykke med vægttabet og drømmen om en lille
Super flot med vægttabet
Hvad gjorde du for at tabe dig?
Mange mange tak. Mistede jo i december sidste år. Og føler mig mere klar end nogensinde til at blive gravid igen, så håber da at der snart sker noget
Oh my god, Allevo Yrk! Og min mave er heller ikk glad for det.
Vi har snakket om at tage udgangspunkt i kød, grøntsager, sunde fedtstoffer, og i det hele taget skærer ned på sodavand, og alt det usunde som ryger ind - og så heller ikk være fanatisk. Gåture... Sund fornuft og ingen stress....
Vejer aaaalt for meget, vi behøver ikke lige at få tal på... men her er jeg ca 36 uger, 14 dage inden jeg fødte .. tog ikke et gram på under graviditeten. :-)
CH2012 skriver: Super flot med vægttabet Hvad gjorde du for at tabe dig? Mange mange tak. Mistede jo i december sidste år. Og føler mig mere klar end nogensinde til at blive gravid igen, så håber da at der snart sker noget
Jeg kvittede mine colaer Og så begyndte jeg i motionscenter og tænkte bare lidt mere over hvad jeg spiste.
åh det jeg ked af, håber snart der er gevinst igen, og at det resultere i en dejlig lille baby
CH2012 skriver: Okay... Var bare lidt i tvivl. Du ligner bestemt ikk en der vejer det - du bærer kiloene meget flot...
Tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128