Forfængelig... Overvægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.872 visninger
46 svar
18 synes godt om
15. september 2014

CH2012

Hejsa allesammen.

Jer som har været overvægtige inden jeres graviditet og gennem jeres graviditet - vil I ikke være søde at sætte jeres billeder ind af jeres maver gennem graviditeten, så jeg kan se dem? Evt. også dem som har tabt sig gennem graviditeten...
Jeg er forfængelig - det ved jeg... Men har "brug" for at se hvordan det kan se ud, for at give mig lidt ro i sindet... 

Jeg er ked af min overvægt. Men bliver nødt til at lade være med at dunke mig selv oveni hovedet, for det hjælper slet ikk... Det er en længere historie - men ville sætte stor pris på at se jeres billeder! 

Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Katia Juul Skovgaard

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Jer som har været overvægtige inden jeres graviditet og gennem jeres graviditet - vil I ikke være søde at sætte jeres billeder ind af jeres maver gennem graviditeten, så jeg kan se dem? Evt. også dem som har tabt sig gennem graviditeten...
Jeg er forfængelig - det ved jeg... Men har "brug" for at se hvordan det kan se ud, for at give mig lidt ro i sindet... 

Jeg er ked af min overvægt. Men bliver nødt til at lade være med at dunke mig selv oveni hovedet, for det hjælper slet ikk... Det er en længere historie - men ville sætte stor pris på at se jeres billeder! 

Mange tak!

Jeg blev "takseret" som overvægtig og røg igennem sukkerbelastning 1 gang i graviditeten.

Billederne er fra uge 28, 36 og 5 dage før jeg fødte. Jeg tog under graviditeten 33 kg på (cirka 20 liter væske)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Katia Juul Skovgaard skriver:

Jeg blev "takseret" som overvægtig og røg igennem sukkerbelastning 1 gang i graviditeten.

Billederne er fra uge 28, 36 og 5 dage før jeg fødte. Jeg tog under graviditeten 33 kg på (cirka 20 liter væske)

Ej, en fin mave! Det synes jeg virkelig!
Må jeg være så uforskammet og spørge hvad din vægt var på inden graviditeten? 

Anmeld

16. september 2014

Katia Juul Skovgaard

CH2012 skriver:

Ej, en fin mave! Det synes jeg virkelig!
Må jeg være så uforskammet og spørge hvad din vægt var på inden graviditeten? 

Ti hi, mange tak

Og det må du da gerne

Jeg vejede cirka 80 kg da jeg blev gravid... Det lyder ikke af meget, men jeg er "kun" 166 cm så det er selvfølgelig for meget

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Katia Juul Skovgaard skriver:

Ti hi, mange tak

Og det må du da gerne

Jeg vejede cirka 80 kg da jeg blev gravid... Det lyder ikke af meget, men jeg er "kun" 166 cm så det er selvfølgelig for meget

Ja, det er for meget - men bestemt ikk galt. Jeg vejer desværre noget mere... Og er heller ikk høj. Kun 164..  Men vil igang med Allévo for at give det et ordentlig kickstart. Skal bare liiiiige i bilka og det ligger ikk rundt om hjørnet

Det bliver ikk nemt, men vil helt sikkert prøve det af...  

Anmeld

16. september 2014

Sitrani

Jeg vejede 92 kg inden jeg blev gravid. Er 168 cm høj. Jeg er i 35. uge og vejer nu 98,5 kg, så har ikke taget det vilde på. Ca. 6,5 kg ��

I min forrige graviditet vejede jeg vidst 78 kg inden jeg blev gravid. Og tog 18 kg på og sneg mig op på 96 kg et par dage inden jeg fødte. Men det røg hurtigt af igen synes jeg.

Var noget tungere denne gang, da jeg blev gravid, end sidst. Men har så heller ikke taget ret meget på, heldigvis.

Jeg synes selv jeg bærer det flot  det er fra uge 34 ��

Anmeld

16. september 2014

Katia Juul Skovgaard

CH2012 skriver:

Ja, det er for meget - men bestemt ikk galt. Jeg vejer desværre noget mere... Og er heller ikk høj. Kun 164..  Men vil igang med Allévo for at give det et ordentlig kickstart. Skal bare liiiiige i bilka og det ligger ikk rundt om hjørnet

Det bliver ikk nemt, men vil helt sikkert prøve det af...  

Desværre sidder der stadig 20 kg fast :/

Min JM syntes også det var lige hysterisk nok at jeg skulle igennem sukkerbelastning og så videre, men man gør det jo

De havde også skudt ham til 3700 gr i uge 37 og cirka 4 kg da vi ankom til fødegangen, så regnede jo med en stor baby.Ud kom der 3512 gr dreng, så min vægt havde ingen betydning for hans vækst.

Der var en herinde som skrev en sød beskrivelse på det at have en stor mave... Man havde bygget penthouse til baby

Ved man kan få tilknyttet diætist, men jeg ved ikke om det er selvbetalt?

Anmeld

16. september 2014

Mullepigen21

Har en BMI på 31 :-) 

på billedet er jeg 12 uger henne :-)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Sitrani skriver:

Jeg vejede 92 kg inden jeg blev gravid. Er 168 cm høj. Jeg er i 35. uge og vejer nu 98,5 kg, så har ikke taget det vilde på. Ca. 6,5 kg ��

I min forrige graviditet vejede jeg vidst 78 kg inden jeg blev gravid. Og tog 18 kg på og sneg mig op på 96 kg et par dage inden jeg fødte. Men det røg hurtigt af igen synes jeg.

Var noget tungere denne gang, da jeg blev gravid, end sidst. Men har så heller ikke taget ret meget på, heldigvis.

Jeg synes selv jeg bærer det flot  det er fra uge 34 ��

SÅ flot ja!

Hvor meget vejede du inden denne graviditet, som der er billeder af? Synes du har en virkelig flot mave!

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Mullepigen21 skriver:

Har en BMI på 31 :-) 

på billedet er jeg 12 uger henne :-)

På 31? Det ligner det godt nok ikk.... Du bærer det også flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.