Forfængelig... Overvægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

CH2012

Katia Juul Skovgaard skriver:

Desværre sidder der stadig 20 kg fast :/

Min JM syntes også det var lige hysterisk nok at jeg skulle igennem sukkerbelastning og så videre, men man gør det jo

De havde også skudt ham til 3700 gr i uge 37 og cirka 4 kg da vi ankom til fødegangen, så regnede jo med en stor baby.Ud kom der 3512 gr dreng, så min vægt havde ingen betydning for hans vækst.

Der var en herinde som skrev en sød beskrivelse på det at have en stor mave... Man havde bygget penthouse til baby

Ved man kan få tilknyttet diætist, men jeg ved ikke om det er selvbetalt?

Hehe, penthouse Den var god...

Hmm, kunne forestille mig, at det er selvbetalt... Men jeg ved det ikk

Man kan jo aldrig vide hvordan man reagere på en gravidtet, men altså hvis man er stor i forvejen, som jeg er, så vil jeg gøre hvad jeg kan, for at tænke over, ikk bare at spise løs... Men om man fx får vand i kroppen, er man jo ikk selv herre over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

CH2012

Mullepigen21 skriver:

Har en BMI på 31 :-) 

på billedet er jeg 12 uger henne :-)

Altså synes du ser mindre ud

Anmeld

16. september 2014

Katia Juul Skovgaard

CH2012 skriver:

Hehe, penthouse Den var god...

Hmm, kunne forestille mig, at det er selvbetalt... Men jeg ved det ikk

Man kan jo aldrig vide hvordan man reagere på en gravidtet, men altså hvis man er stor i forvejen, som jeg er, så vil jeg gøre hvad jeg kan, for at tænke over, ikk bare at spise løs... Men om man fx får vand i kroppen, er man jo ikk selv herre over 

Nej det er rigtig nok

Ja det er nok selvbetalt, men det er jo også mega sejt hvis du kan selv

Jeg var også bevidst om hvad jeg kom i munden, var gravid hen over sommeren så der røg meget frugt ned En craving var vandmelon og kirsebær, så der røg 1/4 vandmelon og ½ bakke kirsebær om aftenen

Anmeld

16. september 2014

Lililili

De sidste måneder tog jeg 4 kg på. Da jeg havde født vejede jeg 10 kg mindre end da jeg var højgravid. Så har tabt mig under graviditeten. Jeg vejer også meget for meget, så det var fedt ikke at tage på. På billedet med lyserød top er jeg 36+0, på billedet med grå bluse er jeg 37+2 og fødte 5 dage efter. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Nej det er rigtig nok

Ja det er nok selvbetalt, men det er jo også mega sejt hvis du kan selv

Jeg var også bevidst om hvad jeg kom i munden, var gravid hen over sommeren så der røg meget frugt ned En craving var vandmelon og kirsebær, så der røg 1/4 vandmelon og ½ bakke kirsebær om aftenen

Altså jeg kan jo kun gøre et forsøg - vil gerne tabe mig af flere årsager Men er også godt klar over, at det ikk er nemt, for så havde jeg jo gjort det før. Men vil gerne gøre et godt forsøg, og så må jeg tage den derfra

Og tak

Kunne faktisk godt forestille mig, at man måske i løbet af sommeren ikk er ligeså sulten? Men jeg tænker, at man nok ville være fristet efter sodavandsis, og ja - vandmelon Men jeg tror også jeg ville have meget lyst til salt chips - for det har jeg altid når det er varmt Hehe.... Men det er jo ikk rigtig sundt

Anmeld

16. september 2014

CH2012

LiLyKa skriver:

De sidste måneder tog jeg 4 kg på. Da jeg havde født vejede jeg 10 kg mindre end da jeg var højgravid. Så har tabt mig under graviditeten. Jeg vejer også meget for meget, så det var fedt ikke at tage på. På billedet med lyserød top er jeg 36+0, på billedet med grå bluse er jeg 37+2 og fødte 5 dage efter. 

Synes bestemt også du bærer det flot. Synes ikk du ser meget for meget for stor ud...  

Anmeld

16. september 2014

Katia Juul Skovgaard

CH2012 skriver:

Altså jeg kan jo kun gøre et forsøg - vil gerne tabe mig af flere årsager Men er også godt klar over, at det ikk er nemt, for så havde jeg jo gjort det før. Men vil gerne gøre et godt forsøg, og så må jeg tage den derfra

Og tak

Kunne faktisk godt forestille mig, at man måske i løbet af sommeren ikk er ligeså sulten? Men jeg tænker, at man nok ville være fristet efter sodavandsis, og ja - vandmelon Men jeg tror også jeg ville have meget lyst til salt chips - for det har jeg altid når det er varmt Hehe.... Men det er jo ikk rigtig sundt

Spiste måske 10 Sun Lolly'er om dagen

Men tror du så ikke du kan tage lægen med over? Måske kan de henvise til diæstist? Eller din JM? Kender ikke fremgangsmåden med vægttab og graviditet?

Ved det sgu ikke Men håber al det bedste for dig

Anmeld

16. september 2014

Lililili

CH2012 skriver:

Synes bestemt også du bærer det flot. Synes ikk du ser meget for meget for stor ud...  

Tak, men jeg er en stor pige på 180 cm. Er meget bred og en del kg for meget. Men havde det fantastisk dom gravid. Havde tabt 20 kg inden og så det at tabe sig i graviditeten var lækkert  Men jeg spiser heller intet slik, chips, mel, stivelse så det hjalp. 

Anmeld

16. september 2014

BigHope13

Jeg deler da gerne lidt Info, kan huske jeg selv spurgte om det samme da jeg blev gravid

Kan ikke helt huske hvad mit bmi lå på før jeg blev gravid, men jeg vejede omkring 110 kg 

Jeg holdt vægten under + 3-5 kg indtil uge 35 så gik det bare stærkt fik meget væske  i hele kroppen og da jeg blev sat igang 41+3 sagde vægten + 19 kg.

de blev hurtig smidt, men mange af dem er desværre kravlet på igen her under barslen

Her  har du lidt billeder, 

et fra 4+1

halvvejs 

og et fra dagen jeg blev sat igang 41+3

( ved ikke lige om de kommer i rigtig rækkefølge, kan ikke flytte om på dem her på iPaden)

inde på min profil er der mange mange flere billeder du er velkommen til at kigge på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2014

CH2012

Spiste måske 10 Sun Lolly'er om dagen

Men tror du så ikke du kan tage lægen med over? Måske kan de henvise til diæstist? Eller din JM? Kender ikke fremgangsmåden med vægttab og graviditet?

Ved det sgu ikke Men håber al det bedste for dig

Hehe - det var også nogle Lolly'er

Altså jeg er ikk gravid endnu Men håber på snart at blive det. Vi har prøvet i lang tid. Havde en spontan abort i december 2013. Men det ville også være en årsag til hvorfor jeg gerne vil tabe mig - så jeg kan blive gravid

Så for nu prøver jeg bare selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.