Maj/juni baby- nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

Babyklokke

MariaMami skriver:

Håber for dig og krydser alt for dig!

Var ved gynækolog idag, for at få afvide hvor langt jeg er henne. Det blev nedjusteret en smule 6+2 med termin 27 maj 

jeg håber virkelig den bliver siddende denne gang! Bliver bare så nervøs, når jeg mærker et lille niv eller stik i siden! Men som jeg kan læse de forskellige steder, så er det for det meste okay, at kunne mærke lidt. Og hold op hvor er jeg oppustet og træt.. Glæder mig til at energien igen finder vej til mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Meandu

Hvad gav du for scanningen? Har du mistet mange gange? Jeg er også træt. Er ca 7+3 Idag. Jeg har også jag og stik i underlivet. Det er normalt  

Anmeld

4. oktober 2014

Babyklokke

Meandu skriver:

Hvad gav du for scanningen? Har du mistet mange gange? Jeg er også træt. Er ca 7+3 Idag. Jeg har også jag og stik i underlivet. Det er normalt  

Jeg blev henvist af lægen til en terminsberegning ved en gynækolog, jeg har ikke givet noget for det. Jeg undrede mig lidt over det. Har fået henvisninger før fra lægen til andre ting, hvor jeg har skulle betale et lille beløb. Men det skal man åbenbart ikke i sådan en situation 

jeg har mistet to gange før, så derfor bliver jeg så nervøs ved det mindste. 

Men er glad for at høre at det er okay at mærke lidt til det 

Anmeld

4. oktober 2014

Tiwin - Termin 31. Maj 2015

Jeg er også på 

Er 5+6 - termin 31 maj - 1.barn og SÅ spændt 

Anmeld

4. oktober 2014

Babyklokke

Tiwin - Termin 31. Maj 2015 skriver:

Jeg er også på 

Er 5+6 - termin 31 maj - 1.barn og SÅ spændt 

Stort Tillykke til dig! 

Det er også mit første barn og ligesom dig, er jeg bare så spændt! Og utålmodig 

Anmeld

5. oktober 2014

Babyklokke skriver:

Stort Tillykke til dig! 

Det er også mit første barn og ligesom dig, er jeg bare så spændt! Og utålmodig 

Jeg er også total utålmodig 

Vi har endnu ikke fortalt nogle det endnu - men min svigermor har fødselsdag på fredag, så der har vi lavet et gavekort til et barnebarn maj 2015

Og så har min mor fødselsdag næste fredag og der har vi købt et ventelys (det er SÅ sødt!) og så kan de jo regne ud hvad de skal vente på 

Hold op hvor jeg glæder mig til at fortælle familien det!!!! 

Vi offentliggører til resten i starten af november inden julefrokostræset starter, så jeg er fri for at skulle lyve mere om hvorfor jeg ikke kan drikke 

Hvornår fortæller i det? Eller har i gjort det? 

Anmeld

5. oktober 2014

MariaMami

Tiwin - Termin 31. Maj 2015 skriver:

Jeg er også total utålmodig 

Vi har endnu ikke fortalt nogle det endnu - men min svigermor har fødselsdag på fredag, så der har vi lavet et gavekort til et barnebarn maj 2015

Og så har min mor fødselsdag næste fredag og der har vi købt et ventelys (det er SÅ sødt!) og så kan de jo regne ud hvad de skal vente på 

Hold op hvor jeg glæder mig til at fortælle familien det!!!! 

Vi offentliggører til resten i starten af november inden julefrokostræset starter, så jeg er fri for at skulle lyve mere om hvorfor jeg ikke kan drikke 

Hvornår fortæller i det? Eller har i gjort det? 

Jeg skal til første undersøgelse hos lægen i morgen. Er vist blot 8-9 uger henne jeg kan ik helt finde ud af det for min cyklus er lang så det er ikke nok bare at tælle fra første mens-dag. Når jeg engang får en scanning i slutningen af måneden, så laver vi en lille bog hvor billeder af vores andre børn kommer i først med den ældste til den yngste og slutter af på sidste side med scanningsbilledet, som vi så viser til familie og venner og på den måde fortæller det Min veninde skal snart føde men er meget syg i sin lever og har det virkelig hårdt og skidt da hun klør konstant og har kvalme og sover dårligt også, og det er ret vigtigt hun kommer over på den anden side af fødslen godt da det er en højrisiko fødsel, så jeg vil ikke 'stjæle' spotlyset, men venter lige til det hele er gået godt og uroen og nervøsiteten har lagt sig. Hun skal sættes igang d.20.okt og jeg får vist min første scanning lidt efter så det passer også meget fint.

Anmeld

6. oktober 2014

Linkaa

Hejsa 

Jeg er 6+0 i dag, så min termin må være den 1/6. Jeg vil rigtig gerne følge med herinde. Venter mit andet barn, men med ny kæreste 

Jeg skal til første lægebesøg på torsdag, og håber alt er som det skal være. Jeg har endnu ikke kvalme, men frygter den dukker op ligesom sidst

Anmeld

6. oktober 2014

MariaMami skriver:

Jeg skal til første undersøgelse hos lægen i morgen. Er vist blot 8-9 uger henne jeg kan ik helt finde ud af det for min cyklus er lang så det er ikke nok bare at tælle fra første mens-dag. Når jeg engang får en scanning i slutningen af måneden, så laver vi en lille bog hvor billeder af vores andre børn kommer i først med den ældste til den yngste og slutter af på sidste side med scanningsbilledet, som vi så viser til familie og venner og på den måde fortæller det Min veninde skal snart føde men er meget syg i sin lever og har det virkelig hårdt og skidt da hun klør konstant og har kvalme og sover dårligt også, og det er ret vigtigt hun kommer over på den anden side af fødslen godt da det er en højrisiko fødsel, så jeg vil ikke 'stjæle' spotlyset, men venter lige til det hele er gået godt og uroen og nervøsiteten har lagt sig. Hun skal sættes igang d.20.okt og jeg får vist min første scanning lidt efter så det passer også meget fint.

Ej en fin ide!!!! 

Der er mange gode måder når man har et børn i forvejen  synes også dem der laver t-shirts til søskende hvor det bliver offentlig gjort med 'jeg skal være storebror/søster eller lignende er så fedt   

Forståeligt og menneskeligt i venter med at offentliggøre 

Anmeld

6. oktober 2014

Linkaa

DortheL skriver:

Tak. Den var god nok :-) 

Det er SÅ fantastisk!

Tillykke❤️��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.