Maj/juni baby- nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

Meandu

Det er fra uge 6. Så det passer sådan ca. Det er bare tidligt kvalmen er begyndt. Arbejder du så? Hvordan klare du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Jannieb

Meandu skriver:

Det er fra uge 6. Så det passer sådan ca. Det er bare tidligt kvalmen er begyndt. Arbejder du så? Hvordan klare du det?

Okay. Fik bare af vide af min læge at blodprøven til doubletesten tidligst må være fra 8 uge 

Ja, syntes også jeg har fået det tidligt denne gang. De sidste 2 dage har det ikke været så slemt, så jeg klare den. Er pt studerende og syntes det er virkelig hårdt lige nu

Anmeld

21. september 2014

Babyklokke

Tillykke alle sammen. Hvor er det skønt for jer

Jeg kan selv være med her  Efter egen beregning må jeg være, 7+0 i dag. Har lige været igennem to SA'er, så håber virkelig på det bedste denne gang  3. gang må være lykkens gang

Anmeld

22. september 2014

natashalarsen

Stort tillykke jeg er 6+5 idag har termin dn 13 maj med nr 2 barn

Anmeld

22. september 2014

DortheL

Tillykke til alle jer!

Håber jeg snart kan melde mig ind i denne "gruppe" Tester på søndag.

Anmeld

22. september 2014

MariaMami

STORT TILLYKKE til jer alle! Det vil da være rigtig hyggeligt at følges ad! Jeg 7+3 idag og venter barn nr.4. Siger det først til venner og familie til jul da jeg ikke orker at skulle høre på nogle bestemte kommentarer pt fra nogle bestemte mennesker. Trist at det skal være sådan at man skal gå på tæer og liste   Min mand og jeg prøvede i 4-5 mdr men også on/off siden for et år siden hvor min yngste blev 1 år men der kom først fangst i august. Vi er begge henrykte og glæææææææder os vildt og ved at vores andre børn bliver helt vilde når de får den glædelige nyhed da de har plaget om at de synes mor her skulle have en lille baby i maven igen Det kan man jo ikke stå for!

Anmeld

22. september 2014

MariaMami

DortheL skriver:

Tillykke til alle jer!

Håber jeg snart kan melde mig ind i denne "gruppe" Tester på søndag.

Pøjpøj håber den er der for dig!

Anmeld

22. september 2014

MariaMami

Ønskebaby2014 skriver:

Jeg fik en positiv test 3+6. Det er også mit andet barn. Vi hsr kæmpet i 16 mdr. Så lige nu er det slet ikke til at forstå 

Ih stort tillykke! Hvor dejligt for dig!!!

Anmeld

22. september 2014

MariaMami

Babyklokke skriver:

Tillykke alle sammen. Hvor er det skønt for jer

Jeg kan selv være med her  Efter egen beregning må jeg være, 7+0 i dag. Har lige været igennem to SA'er, så håber virkelig på det bedste denne gang  3. gang må være lykkens gang

Håber for dig og krydser alt for dig!

Anmeld

22. september 2014

MariaMami

Ønskebaby2014 skriver:

Okay. Fik bare af vide af min læge at blodprøven til doubletesten tidligst må være fra 8 uge 

Ja, syntes også jeg har fået det tidligt denne gang. De sidste 2 dage har det ikke været så slemt, så jeg klare den. Er pt studerende og syntes det er virkelig hårdt lige nu

Puha er i samme båd her. Er også studerende og det er hårdt! Har helt glemt hvad jeg læser LOL! Bare vent til du begynder at brænde maden på. Man gør de mærkeligste ting som gravid og man kan blive noget så pinligt glemsom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.