Maj/juni baby- nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Meandu

Hvor er det hyggeligt at følges kan man lave en gr. Herinde eller? Det er også da uge 8 man kan tage blodprøve. Lægen tog bar g test og vi fik snakket lidt. Har fået tid igen når jeg er 8+5. Hvornår vil i andre fortælle nyheden? Vi venter nok efter uge 12. Er lidt bange for at miste. Har kun fortalt det til min søster, veninde og mor.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Meandu

MariaMami skriver:

STORT TILLYKKE til jer alle! Det vil da være rigtig hyggeligt at følges ad! Jeg 7+3 idag og venter barn nr.4. Siger det først til venner og familie til jul da jeg ikke orker at skulle høre på nogle bestemte kommentarer pt fra nogle bestemte mennesker. Trist at det skal være sådan at man skal gå på tæer og liste   Min mand og jeg prøvede i 4-5 mdr men også on/off siden for et år siden hvor min yngste blev 1 år men der kom først fangst i august. Vi er begge henrykte og glæææææææder os vildt og ved at vores andre børn bliver helt vilde når de får den glædelige nyhed da de har plaget om at de synes mor her skulle have en lille baby i maven igen Det kan man jo ikke stå for!

Øv. Det er da træls at have det sådan Mariam. Hvad for nogen kommentar skulle de komme med? Kan i ikke være ligeglade

Anmeld

22. september 2014

Jannieb

Meandu skriver:

Hvor er det hyggeligt at følges kan man lave en gr. Herinde eller? Det er også da uge 8 man kan tage blodprøve. Lægen tog bar g test og vi fik snakket lidt. Har fået tid igen når jeg er 8+5. Hvornår vil i andre fortælle nyheden? Vi venter nok efter uge 12. Er lidt bange for at miste. Har kun fortalt det til min søster, veninde og mor.  

Ja, det er rigtig hyggeligt!  Altså vi har offentliggjort det men det var også kun pga af den kvalme. For de havde alle luret den. Så her kunne vi desværre ikke vente.

Anmeld

26. september 2014

DortheL

DortheL skriver:

Tillykke til alle jer!

Håber jeg snart kan melde mig ind i denne "gruppe" Tester på søndag.

Hej, alle

Jeg vil meget gerne melde mig ind i denne 'gruppe' :-)

Jeg er 3+5, venter mit andet barn. 

Anmeld

26. september 2014

DortheL

MariaMami skriver:

Pøjpøj håber den er der for dig!

Tak. Den var god nok :-) 

Det er SÅ fantastisk!

Anmeld

26. september 2014

Linkae

Jeg er med har termin D. 30 Maj er i uge 4+6 

Anmeld

26. september 2014

AMtrier

Hej jeg har lige oprettet en gruppe på Facebook for kommende mødre i maj måned der er ikke mange herfra som har meldt til endnu, men hvis i har lyst må i gerne joine? Også med termin i juni. Min termin er selv lidt usikker, men omkring slutningen af maj eller starten af juni  

hvis i er intra så skriv lige en prøvet besked  

gruppen er selvfølgelig hemmelig! Så kun medlemmer kan se den  

Anmeld

26. september 2014

Baby15

5+6

termin 23-05 <3 

Anmeld

26. september 2014

Baby15

AMtrier skriver:

Hej jeg har lige oprettet en gruppe på Facebook for kommende mødre i maj måned der er ikke mange herfra som har meldt til endnu, men hvis i har lyst må i gerne joine? Også med termin i juni. Min termin er selv lidt usikker, men omkring slutningen af maj eller starten af juni  

hvis i er intra så skriv lige en prøvet besked  

gruppen er selvfølgelig hemmelig! Så kun medlemmer kan se den  

Har sendt en besked  

Anmeld

26. september 2014

Flødebollen

Jeg er gravid med termin 4. Juni

det er vores 1. Barn efter 3 års kamp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.