Maj/juni baby- nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

MariaMami

Tiwin - Termin 31. Maj 2015 skriver:

Ej en fin ide!!!! 

Der er mange gode måder når man har et børn i forvejen  synes også dem der laver t-shirts til søskende hvor det bliver offentlig gjort med 'jeg skal være storebror/søster eller lignende er så fedt   

Forståeligt og menneskeligt i venter med at offentliggøre 

Hihi tusind tak! Sidst jeg ventede mig fik min mellemste lov til at fortælle at han skulle være storebror. Han gik bare hen og sagde 'ved du hvad, jeg skal være storebror!' og så fik folk store øjne Der var ingen der forventede det haha! og han var så glad og spændt for havde været den lille i 5 år nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

KatrineB

Tillykke!!! Jeg er selv 5+3 men har ført fået det bekræftet i dag. 

Nu synes jeg slet ikke jeg kan få baby ud af hoved er det kun mig? 

Anmeld

9. oktober 2014

Babyklokke

KatrineB skriver:

Tillykke!!! Jeg er selv 5+3 men har ført fået det bekræftet i dag. 

Nu synes jeg slet ikke jeg kan få baby ud af hoved er det kun mig? 

Nej det er ikke kun dig! 

Jeg sidder og kigger på baby tøj, barnevogne og ALT med baby, hvergang jeg ikke har andet at tage mig til! Det er så hyggeligt. Kan bare slet ikke vente til at skulle ud og shoppe baby ting  føler mig helt tosset 

Anmeld

9. oktober 2014

KatrineB

Babyklokke skriver:

Nej det er ikke kun dig! 

Jeg sidder og kigger på baby tøj, barnevogne og ALT med baby, hvergang jeg ikke har andet at tage mig til! Det er så hyggeligt. Kan bare slet ikke vente til at skulle ud og shoppe baby ting  føler mig helt tosset 

Haha man kan også bare finde så meget tid! Kæresten har måtte sætte mig en grænse på hvornår jeg må begynde at købe lidt for ellers går det galt  

Anmeld

9. oktober 2014

TheLittleOne

Vil gerne være med i gruppen. Jeg er gravid med barn nr 2 og har termin d. 9 maj 

Anmeld

10. oktober 2014

Tiwin - Termin 31. Maj 2015

Haha man kan også bare finde så meget tid! Kæresten har måtte sætte mig en grænse på hvornår jeg må begynde at købe lidt for ellers går det galt  

Hehe jeg tænker satme heller ikke på andet 

Det er kun min kæreste og jeg der ved det og det lider min kæreste virkelig under - snakker hele tiden om det!! I morgen fortæller vi svigerfamilien det - glæder mig!!!! Og næste weekend min familie! Offentliggøre først for resten i november :-) 

Er 6+5 idag 

Anmeld

10. oktober 2014

DortheL

Linkaa skriver:

Tillykke❤️��

Tusind tak :-) 

Anmeld

11. oktober 2014

KatrineB

Tiwin - Termin 31. Maj 2015 skriver:

Hehe jeg tænker satme heller ikke på andet 

Det er kun min kæreste og jeg der ved det og det lider min kæreste virkelig under - snakker hele tiden om det!! I morgen fortæller vi svigerfamilien det - glæder mig!!!! Og næste weekend min familie! Offentliggøre først for resten i november :-) 

Er 6+5 idag 

Det var også planen vi først ville fortælle noget efter 10-12 uger, men uh det er svært at gå med. 

Så vores forældre i denne uge og resten så når vi har været til skanning  

Anmeld

11. oktober 2014

AMtrier

Hvis i har lyst til at være med, har vi lavet en facebookgruppe for maj/juni mødre her fra baby. Den er rummelig, så ingen kan se i er medlem  

skriv til mig hvis i vil tilføjes  

Anmeld

11. oktober 2014

Tiwin - Termin 31. Maj 2015

AMtrier skriver:

Hvis i har lyst til at være med, har vi lavet en facebookgruppe for maj/juni mødre her fra baby. Den er rummelig, så ingen kan se i er medlem  

skriv til mig hvis i vil tilføjes  

Gerne mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.