Maj/juni baby- nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2014

mjean

Wee, kan også melde mig på banen. Vi venter andet barn 1 Juni  4+6 

Vi har i dag fortalt forældre, venter lidt med resten af familien. Da det stadig er ret tidligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Sofiechristel

AMtrier skriver:

Hej jeg har lige oprettet en gruppe på Facebook for kommende mødre i maj måned der er ikke mange herfra som har meldt til endnu, men hvis i har lyst må i gerne joine? Også med termin i juni. Min termin er selv lidt usikker, men omkring slutningen af maj eller starten af juni  

hvis i er intra så skriv lige en prøvet besked  

gruppen er selvfølgelig hemmelig! Så kun medlemmer kan se den  

Jeg vil meget gerne følge med i gruppe på facebook da jeg selv venter mit første barn og jeg er i dag 8+3 henne 

Og lægen forventer at jeg vil føde den 7.maj 

Og jeg glæder mig helt vildt. 

Anmeld

28. september 2014

AMtrier

Sofiechristel skriver:

Jeg vil meget gerne følge med i gruppe på facebook da jeg selv venter mit første barn og jeg er i dag 8+3 henne 

Og lægen forventer at jeg vil føde den 7.maj 

Og jeg glæder mig helt vildt. 

du skal ansøge mig Anne-Mette Trier Husted, og så tilføjer jeg dig til gruppen

Anmeld

29. september 2014

MariaMami

Hvordan går det med jer? Mon jeg er den eneste der er ved at gå til af kvalme fra morgen til aften? Er studerende og synes godt nok det er hårdt denne her gang også med tre andre unger godt man vokser med opgaven LOL! Lå på sofaen og snuede lidt efter aftensmaden og forestillede mig at holde sin søde bløde lille runde nuttede baby...åh suk! kom du bare kvalme! Jeg GLÆDER mig!!!

Anmeld

30. september 2014

Meandu

MariaMami skriver:

Hvordan går det med jer? Mon jeg er den eneste der er ved at gå til af kvalme fra morgen til aften? Er studerende og synes godt nok det er hårdt denne her gang også med tre andre unger godt man vokser med opgaven LOL! Lå på sofaen og snuede lidt efter aftensmaden og forestillede mig at holde sin søde bløde lille runde nuttede baby...åh suk! kom du bare kvalme! Jeg GLÆDER mig!!!

Hvor træls med kvalmen. Hvor langt henne er du nu? Jeg er 6+9. Jeg har heldigvis ikke kvalme. Men er så træt. Er det dit 4. Barn?  

Anmeld

1. oktober 2014

Phlikkan

Hejsa! :-)

jeg vil da også gerne følges, er ca 5 uger med forventet termin 1 juni :-D

Det hele er jo stadig meget nyt men hold da op hvor er det bare spændende. Det er vores første barn ❤️

Anmeld

1. oktober 2014

malliebooh

Hey.. Jeg vil også gerne være med  Jeg er ca 4+5.. men er ikke helt sikker, da min mens inden var helt møg, men enten 4 eller 5 uger tror jeg

Anmeld

1. oktober 2014

Meandu

Er der nogen der kan finde ud af at oprette en gruppe. Det ville være nemmere  

Anmeld

1. oktober 2014

MariaMami

Meandu skriver:

Hvor træls med kvalmen. Hvor langt henne er du nu? Jeg er 6+9. Jeg har heldigvis ikke kvalme. Men er så træt. Er det dit 4. Barn?  

Jeg er vist 8+5 nu. Jeg er kun træt fordi min yngste har været snottet i to ugers tid on/off og vækker mig 117 gange fordi han hoster i søvne...han sover igennem hosteriet, det gør jeg bare ikke hehe Ja det er mit 4. barn Det blir interessant at se om det så er dreng nr.4 hehe! vi har lige stået og diskuteret navne og synes efterhånden det er svært at finde på et drengenavn da vores ynglings allerede er givet  Vi har haft pige navn(e) parat i 10 år så det er ik svært at hitte på..hehe..

Men den kvalme, puha, synes den er slemmere denne her gang. Men dog ikke så forfærdelig modbydelig som 1.gang. Men alt stinker!!! og jeg har pludselig lyst til de mærkeligste madvarer jeg ellers aldrig rører! det er gået helt amok LOL!

Anmeld

1. oktober 2014

Meandu

Du må have travlt med 3 børn ) Men det er fedt at du har overskud til 4. Barn. Kunne jeg også godt tænke mig, men nu må vi se jeg har også masser pigenavne men ingen drengenavne. Det er altid nemmere at  finde på pigenavne. Hehe. God bedring med din dreng. Det er ikke nemt når de er syge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.