Nægtet samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Det er jo din holdning. Jeg tænker på barnet, og svigt er ikke noget hun skal udsættes for fra hendes far. 

Jeg håber at manden bliver voksen snart så der kan komme et samvær, men det er nu ikke sikkert at det sker vel? 

Må desværre skuffe dig og sige at han kan gøre sådan igen og igen og igen og stadig beholde sin ret til samvær. Det er derfor det er så vigtigt at man tænker sig om inden man vælger forælder til sit barn. Børnene hænger nemlig på dem uanset hvor gode eller dårlige de er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Tip!

Anonym skriver:

Hej. Nu har jeg hørt om nogle situationer om hvor statsforvaltningen har nægtede faderen samvær. Men på hvilke grunde?

Nogen der kan hjælpe med hvilke grunde det kunne være.

Det er sådan semi vigtigt i forhold til mit barns far. Som jeg ikke vil ind på 

Min søns far er nægtet samvær i statsforvaltningen.. 

Har har søgt samvær op til flere gange, men aldrig dukket op til noget af det, blevet væk fra møder.. 

Han har ikke set ham siden han var 6 mdr, nu blir min søn snart 6 år.. 

Anmeld

12. september 2014

MomInTheMaking

LinLin skriver:

Spørger du efter "ideer" til hvad grunde man kan give for at far bliver nægtet samvær?!

Håber da virkeligt ikke nogen hjælper med det...

Det var da en voldsom
Konklusion at komme frem til som det første. Hun beder jo ikke om
Hjælp til at snyde nogen, men om facts. Facts omkring hvad forvaltningen mener er grund nok og ikke grund nok. Jesus, hvor jeg synes det er at være ude med riven lige med det samme.

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Anonym skriver:

Det er jo din holdning. Jeg tænker på barnet, og svigt er ikke noget hun skal udsættes for fra hendes far. 

Jeg håber at manden bliver voksen snart så der kan komme et samvær, men det er nu ikke sikkert at det sker vel? 

Nej det er ikke sikkert...

Det kunne jo lyde til at det er de vilkår hun må vokse op med. Hun har jo ikke valgt sin far.

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Mom In The Making skriver:

Det var da en voldsom
Hjælp til at snyde nogen, men om facts. Facts omkring hvad forvaltningen mener er grund nok og ikke grund nok. Jesus, hvor jeg synes det er at være ude med riven lige med det samme.

Jesus - det er din mening Sådan tolkede jeg det og det ser jo heller ikke ud til det er helt ude i hampen

Hvorfor ikke bare skrive "jeg har de og de her samværsproblemer, tror I det er nok til at far bliver nægtet samvær?"

Hvad andre har af problemer kan da være fuldstændigt ligegyldigt hvis det ikke er det hun står i og derfor ikke kan bruge til en dyt alligevel! Jeg synes det er at fiske efter grunde man kan bruge i statsforvaltningen imods amværsforældreren!

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Det var da en voldsom

Desuden var det et spørgsmål! hvis ikke det var det hun gjorde havde hun vel sagt at "nej det var ikke grunden"

Anmeld

12. september 2014

MomInTheMaking

LinLin skriver:

Jesus - det er din mening Sådan tolkede jeg det og det ser jo heller ikke ud til det er helt ude i hampen

Hvorfor ikke bare skrive "jeg har de og de her samværsproblemer, tror I det er nok til at far bliver nægtet samvær?"

Hvad andre har af problemer kan da være fuldstændigt ligegyldigt hvis det ikke er det hun står i og derfor ikke kan bruge til en dyt alligevel! Jeg synes det er at fiske efter grunde man kan bruge i statsforvaltningen imods amværsforældreren!

Ja, selvfølgelig er det min
Mening, forstår ikke nødvendigheden af at pointere det, det må da være implicit.
Det er ikke alle der er lige gode til at formulere sig på skrift, men størstedelen er da drøn gode til altid at se det slemme/negative i stedet for bare at svare på spørgsmålet eller smutte igen.
Jeg synes det virker mere
Som om hun prøver at finde ud af hvad hun kan forvente sig, på sigt og i en eventuel situation med statsforvaltningen omkring samvær.
Hvad du ser som
Ligegyldigt har intet at gøre med hendes tråd eller spørgsmål.

Anmeld

12. september 2014

MomInTheMaking

LinLin skriver:

Desuden var det et spørgsmål! hvis ikke det var det hun gjorde havde hun vel sagt at "nej det var ikke grunden"

If, If's and but's where candy and nuts.. We'd all have a merry Christmas.

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Ja, selvfølgelig er det min
Mening, forstår ikke nødvendigheden af at pointere det, det må da være implicit.
Det er ikke alle der er lige gode til at formulere sig på skrift, men størstedelen er da drøn gode til altid at se det slemme/negative i stedet for bare at svare på spørgsmålet eller smutte igen.
Jeg synes det virker mere
Som om hun prøver at finde ud af hvad hun kan forvente sig, på sigt og i en eventuel situation med statsforvaltningen omkring samvær.
Hvad du ser som
Ligegyldigt har intet at gøre med hendes tråd eller spørgsmål.

Jamen så er det da bare dejligt du kommer som den lille frelsende engel og kan se det positive i alle indlæg

Jeg synes bestemt jeg plejer at svare på spørgsmålet og ikke andet, men her lød det som fiskeri og det er i min verden overhovedet ikke ok i sådanne sager!

Anmeld

12. september 2014

LinLin

If, If's and but's where candy and nuts.. We'd all have a merry Christmas.

"Hvor"?!?

Hvis du skal komme med smarte engelske fraser så tjek lige stavningen ellers kan man godt opfatte det du skriver lidt forkert evt. negativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.