Hvor langt har I til arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

B&J

Lige nu 5 minutter men før var det 30 minutter på gå ben vi har ingen bil .,.. Og selv om jeg har kun 5 minutter på job tager det mere tid for skal jo lige aflever vores dreng først 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Maja_4000

Jeg har 45 min med bus og s-tog (hvis de kører til tiden).. Som regel tager det en time - hver vej

Anmeld

8. september 2014

Clisolka

GUD hvor ville jeg æææææælske kun at have max 30 min til job! 

Kan godt se mange af jer er priviligeret i forhold til mig! Hver gang der er nogle der brokker sig over 30 min transport ryster jeg på hovedet  Det kan godt være at det er en lang vej, men jeg er så heldig at have et job som jeg elsker. 

Jeg har - hold fast - 2 timer HVER vej... Det har jeg gjort i 15 år, så for mig er det en vanesag. Det er med det offentlige, så jeg har 4 skift på én tur (+ 4 skift tilbage). 

Når jeg går ud af døren præcis 06.30, så sidder jeg på min pind 8.30  

Jeg kan slet slet ikke få et 37-timers job til at fungere med min transport og 2 små børn, så jeg er pr. 1/9 gået på 30 timer.. Ikke godt for vores økonomi, men jeg vil hellere undvære pengene og se mine børn i hverdagene

Jeg er heldigvis så heldig, at jeg har en kæreste som kun er på job 4 timer dagligt, så han står for aflevering og hentning, foruden de dage hvor jeg har mulighed for at arbejde hjemme 

Anmeld

9. september 2014

Sujan

Vi har begge 1 1/2 - 2 timers transport hver vej

Anmeld

9. september 2014

serinasmor

Kæresten har 1 time og 5 min inkl gåtur i begge ender af togtur ... Jeg har 17 min til børnehaven inkl bus og gåtur i begge ender ... Derefter har jeg 30 min inkl bus og gåtur i begge ender (morgen)

Om eftermiddagen er det ofte kæresten der henter - så har han 1 time og 15 min til børnehave og derefter 17 min hjem jeg har så kun 25 min hjem max

Vi har ikke bil og er lige flyttet længere væk fra børnehaven - men tættere på banegården..

Det kan godt hænge sammen - men hun er længere i børnehave end mange af de andre ...

Anmeld

9. september 2014

ESV

Jeg har ca halvanden time hver vej

Anmeld

9. september 2014

Thalia

Jeg har 18 km på arbejde og temmelig tæt morgentrafik. Hvis jeg tager bilen tager det mig 20 minutter ca, og hvis jeg tager bussen tager det 22. - Så det er uhyre sjældent jeg gider køre selv og kæmpe med at finde parkering i centrum af Aalborg.

Anmeld

9. september 2014

esiuol22

3 sekunder for 1,2 år siden, nu ca 40min i bil, hvis det lige havde været omvendt, havde jeg nok påskønnet de 3 sek endnu mere  

Anmeld

9. september 2014

Røverdatter

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Det forstår jeg godt jeg har 5 km og jeg cykler. Det tager ca. 25 minutter men hvis jeg havde f.eks. 10 minutter mere at cykle, skal rytmen om morgenen laves om

Anmeld

9. september 2014

Chellie

To timer hver vej her, men ingen børn. Når økonomien på et tidspunkt er til det, køber vi nok en bil, og så går rejsetiden ned til 45 minutter hver vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.