Hvor langt har I til arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Lucky05

Min mand har mange timer (arbejder i Norge) 

Jeg har 12 min i bil ca. 

Havde 40 min til mit tidligere job, og det gad jeg ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

MetteT

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Jeg har ca 3 min på cykel.. Fantastisk!
Før jeg fik nyt arbejde havde jeg 20 min i bil..

Anmeld

8. september 2014

MetteT

MetteT skriver:

Jeg har ca 3 min på cykel.. Fantastisk!
Før jeg fik nyt arbejde havde jeg 20 min i bil..

Og sfo'en ligger lige overfor mit arbejde, så jeg får det vist ikke nemmere..

Anmeld

8. september 2014

Blop2

Både min mand og jeg arbejder i samme by som vi bor.

jeg har 5 min. på gåben og manden har ca. 7 min. på cykel. 

Derudover har vi kun max. 5 min. på cykel ned til vores dagpleje. 

Anmeld

8. september 2014

Studerendemor

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

30 min. på cykel - skulle jeg tage bussen, ville det tage en time.

Min mand har 30-40 min. i bil alt afhængigt af trafikken. Skulle han med bus/tog, ville det tage to en halv time. 

På min tidligere arbejdsplads havde jeg knap to timer hver vej (inden jeg fik børn), og det gør jeg aldrig igen. En time hver vej er max for os - i hvert fald indtil vi er færdige med at have små børn

Anmeld

8. september 2014

klmf

20 minutter i bil og så 10 minutter til at hente uniform, klæde om og til og fra garderoben og afdelingen - på en hurtig dag

Anmeld

8. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har mellem 45-60 min hver vej afhængig af trafikken. Syntes det er meget rart med lidt "alene" på hjemvejen, hvor jeg får tømt hovedet efter arbejde

Kærsten har 12-15 min.

Syntes endelig det fungere fint i forhold til hentning og bringning af ungerne. Men det er jo kun fordi mine arbejdstider liger på forskellige tider af dagen. Vh stine

Anmeld

8. september 2014

Rockertand

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

45 minutter hver vej - og 3 børn, der skal afleveres forskellige steder, fuldtidsansat og kun mig til at ordne alt, og jeg overlever

Anmeld

8. september 2014

Carina:-)

Ca 5 min i bil alt efter om jeg holder mig fra myldretiden eller ej .

Korer jeg kl 8 om morgen og kl 16 om eftermiddagen tager  det 10 min længere. 

Anmeld

8. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Alt imellem 5min og 1time har skiftende arbejdssteder, så det er ikke til at regne med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.