Hvor langt har I til arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

nielsen80

30 min i bil - manden min har 1 time. Det er ikke optimalt, men desværre må man engang imellem køre efter jobbet. De hænger desværre ikke træerne her hvor vi bor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Kindfed

Loa skriver:

En times tid med det offentlige.

Synes sandelig også man er priviligeret hvis man har 30 min til arbejde

Det ér nemlig priviligeret Det handler så også om, at jeg er på barsel nu og skal vænne mig til idéen om at aflevere to børn. Plus at jeg arbejder i tre-holdsskift og jævnligt arbejder dag- og nattevagt samme dag eller aften- og dagvagt. Så betyder alle minutter meget.

Anmeld

8. september 2014

M (:

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Jeg har 8-10 min på cykel - og er så priviligeret, at vuggestuen ligger ca på halvvejen. 

Anmeld

8. september 2014

CarinaSB

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

7 mins gang :)

Anmeld

8. september 2014

esioul

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

Nu er det godt nok studiejob. Men har 5 min i bil og 10-15 min på cykel

Anmeld

8. september 2014

2babygirls

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

På en god dag ca 10 min, men synes trafikken Spidser til i den rundkørsel jeg kører af ved motorvejen mogle morgener

Skal også aflevere og hente to børn, heldigvis har de ins. Ved siden af hinanden.

Anmeld

8. september 2014

fo82

2 km ned ad bakke ud

2 km op ad bakke hjem

og jeg er slem til at tage bilen :-P 

når der kommer børn håber jeg at få plads hos dp som ligger på vores lille lukkede vej - et skub til barnevogn og der er leveret :-D 

Anmeld

8. september 2014

Tip!

Jeg har 30 minutter til min praktik og 3-5 minutter til mit arbejde... 

Synes ikke de 30 minutter er galt, jeg får lige renset hovedet efter dagens arbejde... 

Anmeld

8. september 2014

Chevro

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

17 km hver vej :-) Det er ingenting her hvor vi bor (:

Har selvfølgelig biler, ellers ville jeg ikke ku komme derud

Anmeld

8. september 2014

Stimap

Jeg er så priviligeret at have 4-5 minutter til fods... Så tror jeg ville have det ligesom dig, hvis jeg fik bare 20 minutter længere på arbejde :-) selvom jeg før har været vant til 30-40min i bil... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.