Hvor langt har I til arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Bianka

Jeg har 6 min på gåben eller 1 minut i bil :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Kindfed

Rockertand skriver:

45 minutter hver vej - og 3 børn, der skal afleveres forskellige steder, fuldtidsansat og kun mig til at ordne alt, og jeg overlever

Det handler ikke så meget om at overleve, men at jeg formentlig får endnu et job, hvor jeg skal møde kl. 07, omklædt, og når institutionen først åbner kl. 06.30, så er der ikke mange minutter til overs til transport. Derfor er det lidt interessant for mig at høre, hvordan det ser ud for andre.

Anmeld

8. september 2014

Rockertand

Kindfed skriver:

Det handler ikke så meget om at overleve, men at jeg formentlig får endnu et job, hvor jeg skal møde kl. 07, omklædt, og når institutionen først åbner kl. 06.30, så er der ikke mange minutter til overs til transport. Derfor er det lidt interessant for mig at høre, hvordan det ser ud for andre.

Det var heller ikke så meget møntet på dig, men alle har såååå travlt med "ej, hvordan klarer du det", så det var bare en kommentar på, at det kan lade sig gøre.
Kan godt se, at dit tidspres nok ikke kan gå op

Anmeld

8. september 2014

Frk.S

Jeg har knap 1 km til mit job. Det tager ganske få minutter på cykel og så vel en 5-10 minutter hvis jeg går. 

Min mand har ca. 45 min. i bil - mere når trafikken er slem, som fx i dag hvor der var mega kø pga et uheld. 

Vi har planer om at flytte om et par år, hvilket nok vil skære 15 min. af mandens transporttid. Hvis det bliver der hvor vi snakker om, vil jeg så få 6 km til job, hvilket nok pga trafik, vil kunne klares hurtigst på cykel... måske 15 min.

Anmeld

8. september 2014

L&V

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Jeg har 30km.. Og alt efter hva tid jeg ska møde tager det mellem 25-45min.

Jeg vil rigtig gerne tættere på mit hjem så jeg ku cykle og ikke sku være afhængig af bedsteforældrene

Anmeld

8. september 2014

Tulle28

35 minutter i bil, hvis der ikke er for meget trafik og 45-50 minutter med det offentlige. Jeg havde ligesom dig max. 15 minutter på job tidligere og jeg HADER at have så langt nu. Synes det er så meget spild af tid og i sidste ende er det jo børnene det går ud over, fordi de skal tilbringe det længere i institutionen.

Anmeld

8. september 2014

TrineMine86

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Har 55 km hver vej 

Anmeld

8. september 2014

Mami

5 mins gang hvis jeg går langsomt 

og 5 mins gang til vuggestuen

manden derimod har 1,5 time hver vej! det er irriterende og besværligt, men sådan er det desværre 

Anmeld

8. september 2014

Camulla

Jeg har ca. 18 min. til arbejde

Min mand har 2 1/2 time ca. Aalborg - Esbjerg - dog kun 2 dage om ugen, resten arbejder han hjemme, men det er stadig langt væk 

Anmeld

8. september 2014

LinLin

22 km

Det tager uden trafik 24 min - kører ind mod Aarhus og så ad Ringvejen. Det betyder så at i myldretiden tager det 10 min mere... Er ikke super begejstret for transporttiden!

Gad godt at have 10 min, som jeg havde før vi flyttede

Min mand arbejder 2-3 dage om ugen i Odense og 3 andre dage hvor det fx kan være Esbjerg, Aalborg, Brøndby... (Han er fotograf og filmer nyhederne og superliga-kampe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.