Hvor langt har I til arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
50 svar
21 synes godt om
8. september 2014

Kindfed

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Nystart

jeg har pt 15 min i bil, min kæreste havde indtil sommer 45 minutter...

Når jeg begynder på ny studie, vil jeg ha mellem 1½-2 timers kørsel hver vej.....og 2 børn til den tid...

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Kindfed skriver:

Jeg er ved at kigge efter et nyt job og har svært ved at vænne mig til, at jeg får længere til arbejde. Jeg er nemlig enormt priviligeret og har kun omkring 12 minutter til mit nuværende job. Så lyder 30 lige pludselig af rigtig meget, især når jeg nu har to børn, der skal afleveres

Hvor langt har I?

Jeg er lige så heldig som dig - 10-15 minutters kørsel 

Anmeld

8. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har 50 km til skole, og har ikke bil, så bruger en del tid på transport.

Anmeld

8. september 2014

Nadia&Daniel

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

Manden har 12 minutter i bil. Og jeg har 15 min. i bus.

Anmeld

8. september 2014

De3Guldklumper

Min bedre halvdel har 45 min på job og jeg havde 30 Min inden jeg gik på barsel.

Anmeld

8. september 2014

Loa

En times tid med det offentlige.

Synes sandelig også man er priviligeret hvis man har 30 min til arbejde

Anmeld

8. september 2014

KatjaBN

Har 40min, begge veje

og kæresten omkring en time, alt sammen er afhængig af, om der er kø

gid jeg kun have 15min 

Anmeld

8. september 2014

IT-nørd

Kindfed skriver:

Hvor langt har I?

43 km (40 min). Manden og jeg kører i den absolut modsatte retning og børnehaven ligger i "hans retning", vi har 6 km til børnehaven. 

Derfor er det ham, som afleverer og mig, som henter. Jeg gik ned på 32 timer, på grund af den lange transport tid. 

Anmeld

8. september 2014

Masig

Jeg har mellem 45-60 min til arbejde, afhængig af trafikken... Synes ikke det er slemt, men det er selvfølgelig lidt presset, når drengen skal hentes om eftermiddagen... Men vi er jo heldigvis to til at skiftes til at hente 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.