Jeg synes det har været en rigtig interessant tråd hvor der har været mange ting på banen heriblandt også mange følelser idet en tråd om overvægt altid vil resultere i følsomhed, om man vil eller ej.
Jeg læser at mange af jer føler jeg provokeret, af emnet og mener jeg er fordømmende overfor overvægtige mennesker, men realiteten er faktisk, at jeg selv er overvægtig!

Jeg kan ikke lade være med, at tænke på... hvis jeg nu i starten af tråden havde fortalt, at jeg selv var overvægtig - havde der så været alle de mistolkninger og fordomme?

Well... for mig er det tøj jeg går i afgørende for hvordan jeg har det med mig selv på den pågældende dag.
Hvis jeg ikke synes, at en bluse sidder godt (deller i siden stikker ud osv) så ville jeg aldrig gå i den idet jeg ville fremstå som meget større end jeg i virkeligheden er - for det er ikke fedt, at være fed!!!

Og det er heller ikke nemt, at klæde sig da udvalget af lækkert tøj er minimalt og hvis man så finder noget der er rigtig lækkert så koster det 5 gange så meget som noget lignende tøj ville gøre i en alm str S eller M.

Jeg gør mit bedste for, at se "så godt ud som jeg kan" og jeg er utrolig forfængelig mht tøj netop pga min overvægt.

Jeg synes det er så ærgeligt, at se de smukke piger rende rundt i tøj i for små størrelser da de ellers ville ligne en million i noget mere passende i størrelsen og jeg har virkelig undret mig over hvad årsagen til det har været. Jeg vil slutte af med at sige, at jeg har fået mange nye perspektiver på overnævnte i denne tråd og det vil jeg takke jeg alle sammen for, både tykke og tynde....

/ Mariann
Anmeld