Det kan altså godt være det ikke er ment som et grimt indlæg, men i mine ører lyder det altså også stødende og fordømmende

. Men lad det være ved det!
Jeg synes overhovedet ikke det er så slemt og de dejlige piger jeg kender som er overvægtige er både kønne og smukke piger og dette er uanset om de har søndags joggingtøjet eller stramme bluser på.
Det kan godt være at dette emne handler om overvægtiges påklædning, men synes da også det er yderst relevant at komme ind på andre vægtklassers påklædning... netop for at pointere at vægt ikke har nogen umiddelbar sammenhæng med dårlig påklædning

.
Der bliver også omtalt at især overvægtige teenagere har en tendens til at klæde helt stik mod deres vægt.... altså kan i alle virkelig sige jer fri for dårlig påklædning da i var i den alder?... Man står jo der midt i en af livets største identitetskriser og prøver bare at komme igennem en dag ad gangen

. Jeg har da i alt fald adskillige billeder af mig selv hvor jeg ville ønske jeg kunne sige at det bare var moden der var sådan dengang i 80/90'erne

.
Ja det var så bare hvordan jeg ser på det
Anmeld