Marcus' Mor skriver:
men jeg har valgt overvægtige da det er dem jeg undrer mig over og også dem der ser mest forfærdelige ud i småt tøj.
Kan godt vaere, at du ikke mener det nedladende og stoedende - Men naar man som jeg, der er overvaegtig, sidder og laeser dit indlaeg, saa foeler man det nedladende - Netop fordi du skriver overvaegtige...
Som Caroline skrev, saa skulle man maaske debatere normalvaegtiges toej ogsaa, saa det ikke kun rammer en maalgruppe..
Du skriver at det er overvaegtige som du undre dig mest over og dem der ser mest
forfaerdelig ud i smaat toej!
Mon ikke vi oensker og se ud som jer? Mon ikke vi ville oenske vi kunne gaa i Only etc og koebe toej? Jeg ved godt du ikke mener det stoedende, men det gaar ind og rammer og saare, fordi i dine oejne, foeler jeg det lyder som om du mener at vi kun kan gaa i for smaat eller for grimt toej.

Jeg synes selv jeg klaeder mig efter min stoerrelse, men herhjemme om sommeren, ser du mig ALDRIG i en stropbluse, det goer jeg kun paa en ferie, fordi jeg ved folk IKKE skal se mig igen. Det er sgu ikke fedt, at rende rundt og svede herhjemme og ikke kan gaa i andet end t-shirts. For jeg har altid haft den foelse, at folk har kigget skaevt til mig, hvis jeg har haft en stropbluse paa herhjemme, og det har du saa lige bekraeftet mig i, at I goer...
Knus Beck, som selv synes hun er smuk og dejlig, ligemeget hvadfor noget toej hun har paa...
Anmeld