Tak for alle jeres svar... det var overvældende 
Dejligt at læse der trods alt er nogle der forstår hvordan jeg har det, og alle jer andre der har skrevet bla at jeg var overfladisk har givet mig lidt at tænke over, så tak for det
Jeg vil dog på ingen måde beskrive mig selv som overfladisk. Som jeg har skrevet, så leder jeg IKKE efter en lækker og perfekt mand, det kan jeg se mange af jer har misforstået. Men en mand der er 15 cm lavere end og mig og meget spinkel synes jeg ikke jeg har lyst til. Er selv kraftigt bygget (ikke overvægtig), så ville jo føle mig kæmpestor sammen med sådan en.
Og jeg tænder bare ikke på en der er decideret fed. Dejligt for alle jer der har det helt fint med overvægtige, lave osv, men helt ærligt, jeg tvivler på jeg er den eneste der ikke synes det er særlig lækkert
Selvfølgelig er det det indre der tæller, men for pokker, jeg skulle jo gerne kunne have sex med manden, og det kan jeg bare ikke lige forestille mig.
Jeg fortæller altid selv inden vi mødes at hvis han vil have en lille spinkel pige, så er det ikke mig. Jeg er kraftig bygget (og veltrænet), og det vil jeg have de skal vide på forhånd, også fordi jeg ikke vil skuffe dem. Og når jeg skriver med en der fortæller han træner flere gange om ugen og går op i sund kost, så regner jeg da ikke med at møde en der er så stor. Med ham er det også lidt af hensyn til mine børn... jeg vil gerne præge dem til at være bevidst om at spise sundt og at det er vigtigt at røre sig. Og jeg er sikker på han ikke har været helt ærlig omkring sine kost- og motionsvaner.
Til jer der har forstået mit indlæg rigtigt: tak for forståelse 
Anmeld