Dating... hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mami skriver:

Så hvis du havde dater din mand via en dating side og han skrev: 

jeg er en høj mørkhøjet mand, der går meget op i kost og motion, så ville du bare tænke fedt mand, han hviler så meget i sig selv at han små lyver

Man kan da godt gå meget op i kost og motion og være overvægtig? Hvis man er ved at tabe sig. I det her tilfælde ville det så have været en god ide, at nævne det, hvis det er tilfældet. Jeg er enig i, at det kan give et falsk billede af hvordan personen er. 

Jeg kan godt forstå man bare gerne vil møde manden, og så møder man folk som ikke lever op til ens forventninger, så bliver man frustreret. 

Men det handler i bund og grund om at få mest mulig Info om personen, hvis man fx. Har nogle forventninger. 

Men jeg synes stadig det er overfladisk at vælge folk fra pga. Højde, skæve tænder osv  

MEN som jeg skriver i mit første indlæg så er vi jo forskellige som mennesker, og nogle lægger bare mere vægt på udseendet. Hvilket nok er fint for dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN
Mimic skriver:

Min kæreste er 70-80 kg overvægtig, har skæve tænder og mange andre skavanker, men jeg elsker ham for den han er og ikke som han ser ud, forstår ikke at folk alene går efter udseendet ...

Til TS: jeg synes du er en smule overfladisk, det kan være du skal være mere tydelig i beskrivelsen af hvad du egentlig søger??

Det er vel også de færreste der alene går op i udseendet.

Man kan godt stille krav til både det ydre såvel som det indre.

Anmeld

1. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Selvfølgelig kan man stille ønsker til det ydre hos sin partner eller kommende partner. Syntes blot man skal overveje hvor meget det ydre betyder kontra hvor meget det indre betyder..

Også syntes jeg man skal være klar i spyttet med sine ønsker og krav, på den måde undgår man skuffelser, og giver den anden muligheden for at sortere fra, hvis modparten skulle finde ex. TS for overfladisk..

Også skal man også huske på at folk jo ikke kan gøre for at de fx. er lave eller har lidt tyndt hår, ligesom man jo nok ikke selv er perfekt.

Og hellere en med tyndt hår og en fantstisk personlighed end en med flot hår, og en pilrådden personlighed

Men hvor blev TS egentlig af?

Anmeld

1. september 2014

Mami

Mom skriver:

Selvfølgelig kan man stille ønsker til det ydre hos sin partner eller kommende partner. Syntes blot man skal overveje hvor meget det ydre betyder kontra hvor meget det indre betyder..

Også syntes jeg man skal være klar i spyttet med sine ønsker og krav, på den måde undgår man skuffelser, og giver den anden muligheden for at sortere fra, hvis modparten skulle finde ex. TS for overfladisk..

Også skal man også huske på at folk jo ikke kan gøre for at de fx. er lave eller har lidt tyndt hår, ligesom man jo nok ikke selv er perfekt.

Og hellere en med tyndt hår og en fantstisk personlighed end en med flot hår, og en pilrådden personlighed

Men hvor blev TS egentlig af?

Så napper jeg en flot mand med en fed personlighed  

og ham har jeg heldigvis 

Syntes virkelig ikke ts er for overfladisk. 

Hun forsvandt vel efter 3 siders " hvor er du overfladisk"

Anmeld

1. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Mami skriver:

Så napper jeg en flot mand med en fed personlighed  

og ham har jeg heldigvis 

Syntes virkelig ikke ts er for overfladisk. 

Hun forsvandt vel efter 3 siders " hvor er du overfladisk"

Sådan en har jeg også

Men jeg elsker ham ligeså højt på hans "jeg bliver i mit joggingtøj søndage", som på hans "nu skal den have en skalle dage"..

Ærgeligt hvis hun smuttede, men altså man jo tage de holdninger som kommer med i købet, når man opretter en tråd

Anmeld

1. september 2014

Mimic

Mami skriver:

Og du ville slet ikke være blevet overrasket hvis din mand havde skrevet han gik op i kost og motion?

nej for det gør han, han har tabt sig de første 25 kg, og kæmper stadig på med det sidste, han går virkelig op i at få spist det rigtige og motionere alt det der er tid til

Anmeld

1. september 2014

Mami

Mom skriver:

Sådan en har jeg også

Men jeg elsker ham ligeså højt på hans "jeg bliver i mit joggingtøj søndage", som på hans "nu skal den have en skalle dage"..

Ærgeligt hvis hun smuttede, men altså man jo tage de holdninger som kommer med i købet, når man opretter en tråd

Det er vel en selfølgelig at man Elsker sin kæreste uanset hvad tøj han har på , på hvilke dage

Anmeld

1. september 2014

Mami

Mimic skriver:

nej for det gør han, han har tabt sig de første 25 kg, og kæmper stadig på med det sidste, han går virkelig op i at få spist det rigtige og motionere alt det der er tid til

Okay, det ville jeg.

Anmeld

1. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Mami skriver:

Det er vel en selfølgelig at man Elsker sin kæreste uanset hvad tøj han har på , på hvilke dage

Ja det skulle man mene

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar... det var overvældende

Dejligt at læse der trods alt er nogle der forstår hvordan jeg har det, og alle jer andre der har skrevet bla at jeg var overfladisk har givet mig lidt at tænke over, så tak for det  

Jeg vil dog på ingen måde beskrive mig selv som overfladisk. Som jeg har skrevet, så leder jeg IKKE efter en lækker og perfekt mand, det kan jeg se mange af jer har misforstået. Men en mand der er 15 cm lavere end og mig og meget spinkel synes jeg ikke jeg har lyst til. Er selv kraftigt bygget (ikke overvægtig), så ville jo føle mig kæmpestor sammen med sådan en.

Og jeg tænder bare ikke på en der er decideret fed. Dejligt for alle jer der har det helt fint med overvægtige, lave osv, men helt ærligt, jeg tvivler på jeg er den eneste der ikke synes det er særlig lækkert  Selvfølgelig er det det indre der tæller, men for pokker, jeg skulle jo gerne kunne have sex med manden, og det kan jeg bare ikke lige forestille mig.

Jeg fortæller altid selv inden vi mødes at hvis han vil have en lille spinkel pige, så er det ikke mig. Jeg er kraftig bygget (og veltrænet), og det vil jeg have de skal vide på forhånd, også fordi jeg ikke vil skuffe dem. Og når jeg skriver med en der fortæller han træner flere gange om ugen og går op i sund kost, så regner jeg da ikke med at møde en der er så stor. Med ham er det også lidt af hensyn til mine børn... jeg vil gerne præge dem til at være bevidst om at spise sundt og at det er vigtigt at røre sig. Og jeg er sikker på han ikke har været helt ærlig omkring sine kost- og motionsvaner.

Til jer der har forstået mit indlæg rigtigt: tak for forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.