Dating... hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Ciss

Jeg tror, det er vigtigt, at du skriver på din egen profil, hvad du ser efter, og hvad som er vigtigt for dig. Sålænge de ikke direkte har løjet for dig men bare ikke fortalt noget, som de måske ikke selv er så stolte over til dig, som i udgangspunktet jo er en fremmed, så har de ikke brudt nogen regler. Jo mere nøjagtigt du beskriver, hvad som er vigtigt for dig, jo større changse er der jo for at undgå den slags bomturer.

Hvis ingen spørger mig, hvad jeg vejer, så forteller jeg da heller ikke lige, at jeg vejer 10 kg for meget, og med mindre jeg leder efter en at slanke mig sammen med, kommer jeg absolut ikke til at skrive det på en profil på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Mother-love

FruK skriver:

Jeg synes ikke at de har "pligt" til at oplyse det, nej.

Jeg forstår dig såmænd godt, men så må du jo spørge efter højde og vægt og evt. et billede i hel figur (og af deres tænder...?) 

Hahaha undskyld. Men er flad af grin over dit indlæg.

Anmeld

1. september 2014

Mother-love

Jeg forstår godt at du er skuffet.
Jeg synes nu ikke de har pligt til at oplyse det.
Men f.eks højde der har jeg faktisk altid spurgt om højden. Fordi jeg vil have en der er højere end jeg er.

Men vægten tjah det er. Ikke noget man lige spørger om. Og kan da godt forstå at du var rimelig forvirret over at han siger han lever sundt og træner 4 gange om ugen og så kommer og vejer 30 kg for meget.
Og det er egentlig underligt at han ikke har nævnt at han f.eks lige har lavet en livsstilsændring for at tabe sig.

Men generelt er dating sider et sted hvor man fremhæver de gode ting ved sig selv.
Jg har selv da jeg brugte det ikke været skide heldig. Hehe.

Anmeld

1. september 2014

Loa

Jeg forstår ikke man ikke bare smider svesken på disken og er bund ærlig.
Ellers er det jo lige så meget spild af deres tid som din.

Og jo jeg var også blevet skuffet.
Jeg ville gerne have de reelle facts og så skulle jeg nok selv afgøre om jeg var overfladisk eller ej

Anmeld

1. september 2014

Newsence

Min søster er gift med en der er 160 høj ( hun selv er 180) han er lettere overvægtig ( også da de mødtes) og i dag har de været gift i 16 år og har 6 børn sammen..

Hvis du ikke kan forestille dig en der er lavere eller er overvægtig så er det sgu dig der er overfladisk så her i dit indlæg er du selv ikke engang ærlig.... Så hvorfor skulle de være det???

Man kan godt træne, gå op i kost og være overvægtig ( måske har han været større og har tabt sig men mangler stadig noget )

Når man dater fortæller man jo ikke alle sine dårlige vaner. Du gemmer sikkert også visse ting lidt væk ( som eks. At udseende betyder meget for dig)

Du skriver intet om fyrernes personlighed.... Hmmmm

Anmeld

1. september 2014

TNBC

newsence skriver:

Min søster er gift med en der er 160 høj ( hun selv er 180) han er lettere overvægtig ( også da de mødtes) og i dag har de været gift i 16 år og har 6 børn sammen..

Hvis du ikke kan forestille dig en der er lavere eller er overvægtig så er det sgu dig der er overfladisk så her i dit indlæg er du selv ikke engang ærlig.... Så hvorfor skulle de være det???

Man kan godt træne, gå op i kost og være overvægtig ( måske har han været større og har tabt sig men mangler stadig noget )

Når man dater fortæller man jo ikke alle sine dårlige vaner. Du gemmer sikkert også visse ting lidt væk ( som eks. At udseende betyder meget for dig)

Du skriver intet om fyrernes personlighed.... Hmmmm

Så enig. 

Men vi skal åbenbart fortælle alt om os selv, til en der faktisk er en fremmed(når man jo ikke har mødt hinanden endnu)... 

Der er jo ingen løgne, bare noget de ikke har fortalt, og håber at man kan se bort fra de små skønhedsfejl. 

Anmeld

1. september 2014

sne190810

Jeg kan sgu godt forstå du er blevet overrasket, og lidt skuffet.

Og nej - jeg syntes ikke du er overfladisk.

Dating er svært, men jeg tror på at der findes lykke derude for alle. Og når først han står der, så kan han både være tyk, tynd eller skævtandet, helt uden man lægger mærke til det.
Men det tænker jeg at du allerede godt ved, og tror der er mange i tråden der lidt misforstår hvor det er du vil hen med dit indlæg.

Anmeld

1. september 2014

Mami

Melder mig i koret af overfladiske damer  

når man skriver man går op i kost og motion giver det altså en indikation om man er sund og veltrænet og ikke 30 kilo overvægtig! 

Så kan det godt være man har tabt sig meget eller netop lavet sin livstil om, men det er ikke din ide man får når der skrives sådan! 

Jeg vil hellere ikke have en meget lav mand eller en med meget skæve/grimme tænder. 

Men dejligt der findes SÅ mange kvinder der er ravende ligeglade (har dog min tvivl om jer kvinder er så "rummelige" irl) 

Anmeld

1. september 2014

Mimic

Mami skriver:

når man skriver man går op i kost og motion giver det altså en indikation om man er sund og veltrænet og ikke 30 kilo overvægtig! 

Så kan det godt være man har tabt sig meget eller netop lavet sin livstil om, men det er ikke din ide man får når der skrives sådan! 

Jeg vil hellere ikke have en meget lav mand eller en med meget skæve/grimme tænder. 

Men dejligt der findes SÅ mange kvinder der er ravende ligeglade (har dog min tvivl om jer kvinder er så "rummelige" irl) 

Min kæreste er 70-80 kg overvægtig, har skæve tænder og mange andre skavanker, men jeg elsker ham for den han er og ikke som han ser ud, forstår ikke at folk alene går efter udseendet ...

Til TS: jeg synes du er en smule overfladisk, det kan være du skal være mere tydelig i beskrivelsen af hvad du egentlig søger??

Anmeld

1. september 2014

TNBC

Mami skriver:

Jeg er skam ikke ravende ligeglad med hvordan han ser ud, men hvis der er noget jeg vil vide, hvor høj han er, hvor meget han vejer lige nu, eller om han har grimme tænder, jamen så spørg jeg. 

Og så kan man spørge ind til mere(omkring vægten), eller måske be person om at tage et billede og sende det. 

Man er nød til at spørge. 

ellers må man skrive det på sin profil, hvis der er folk man bare tænder helt af på. og så skriver de personer jo nok ikke til en. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.