Dating... hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

TNBC

Mimic skriver:

Min kæreste er 70-80 kg overvægtig, har skæve tænder og mange andre skavanker, men jeg elsker ham for den han er og ikke som han ser ud, forstår ikke at folk alene går efter udseendet ...

Til TS: jeg synes du er en smule overfladisk, det kan være du skal være mere tydelig i beskrivelsen af hvad du egentlig søger??

Sådan skal det lyde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

B&J

tror du skal spørge dine dating mænd om flere ting så når der er noget du ikke ønsker

for ham du mødte der var overvægtig kan jo godt spise sundt og dyrke motion da jeg vejede 150kg gik jeg i motion center 5 gange om uge, kunne man se det på mig NEJ.. men det gjorde jeg...

ham der var så kort ingen problem du bude ha spurgt om højden for han havde jo ikke set et problem i det... jeg syntes heller ikke der er et problem jeg kun er 159 hvor min kæreste er 198høj

Anmeld

1. september 2014

Mimic

Yurie skriver:

Sådan skal det lyde..

Tak tak

Anmeld

1. september 2014

Mami

Mimic skriver:

Min kæreste er 70-80 kg overvægtig, har skæve tænder og mange andre skavanker, men jeg elsker ham for den han er og ikke som han ser ud, forstår ikke at folk alene går efter udseendet ...

Til TS: jeg synes du er en smule overfladisk, det kan være du skal være mere tydelig i beskrivelsen af hvad du egentlig søger??

Og du ville slet ikke være blevet overrasket hvis din mand havde skrevet han gik op i kost og motion?

Anmeld

1. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mami skriver:

Melder mig i koret af overfladiske damer  

når man skriver man går op i kost og motion giver det altså en indikation om man er sund og veltrænet og ikke 30 kilo overvægtig! 

Så kan det godt være man har tabt sig meget eller netop lavet sin livstil om, men det er ikke din ide man får når der skrives sådan! 

Jeg vil hellere ikke have en meget lav mand eller en med meget skæve/grimme tænder. 

Men dejligt der findes SÅ mange kvinder der er ravende ligeglade (har dog min tvivl om jer kvinder er så "rummelige" irl) 

Min mand er overvægtig, rødhåret og har sikkert nogle fejl men det ser jeg ikke

for jeg forelskede mig i hans personlighed, ikke hans udseende. 

Anmeld

1. september 2014

Mami

Yurie skriver:

Jeg er skam ikke ravende ligeglad med hvordan han ser ud, men hvis der er noget jeg vil vide, hvor høj han er, hvor meget han vejer lige nu, eller om han har grimme tænder, jamen så spørg jeg. 

Og så kan man spørge ind til mere(omkring vægten), eller måske be person om at tage et billede og sende det. 

Man er nød til at spørge. 

ellers må man skrive det på sin profil, hvis der er folk man bare tænder helt af på. og så skriver de personer jo nok ikke til en. 

Jeg går skam heller ikke kun op i udseende  

men det er da klart jeg ville blive paf hvis en mand havde "omgået" sandheden på den måde. 

Det er iøvrigt også en klart indikation for mig at manden slet ikke hviler i sig selv når han har behov for at skrive halve sandheder = mega turn off. 

Og gør det mig overfladisk at jeg ikke vil have en lavere mand end mig selv? Måske, men det kan jeg godt leve med

Anmeld

1. september 2014

TNBC

Mami skriver:

Jeg går skam heller ikke kun op i udseende  

men det er da klart jeg ville blive paf hvis en mand havde "omgået" sandheden på den måde. 

Det er iøvrigt også en klart indikation for mig at manden slet ikke hviler i sig selv når han har behov for at skrive halve sandheder = mega turn off. 

Og gør det mig overfladisk at jeg ikke vil have en lavere mand end mig selv? Måske, men det kan jeg godt leve med

er det ikke også en halv sandhed at hun går så meget op i udseendet? Det fortalte hun jo heller ikke. at hun ikke ville have en der er lavere end sig selv eller vejer 30 for meget.

Omgået? ja fra jeres synspunkt.

Jeg er også begyndt at træne for mig selv, men former popper jo ikke frem på mig efter en eller to uger. 

Den kan gå begge veje. 

Hvis jeg skriver med en, spørg han tit; hvad leder/ser du efter/hos en fyr? og så svarede man der. 

Anmeld

1. september 2014

Mami

Yurie skriver:

er det ikke også en halv sandhed at hun går så meget op i udseendet? Det fortalte hun jo heller ikke. at hun ikke ville have en der er lavere end sig selv eller vejer 30 for meget.

Omgået? ja fra jeres synspunkt.

Jeg er også begyndt at træne for mig selv, men former popper jo ikke frem på mig efter en eller to uger. 

Den kan gå begge veje. 

Hvis jeg skriver med en, spørg han tit; hvad leder/ser du efter/hos en fyr? og så svarede man der. 

Men når du nu lige er begyndt at træne, ville du så skrive det som om du var super fit? 

Eller ville du skrive at du netop har lavet en livsstil ændring? 

Jeg aner ikke om ts har skrevet hun ikke går op i udseendet til de her mænd, så der må jeg være dig svar skyldig

Anmeld

1. september 2014

Mami

Saphiira skriver:

Min mand er overvægtig, rødhåret og har sikkert nogle fejl men det ser jeg ikke

for jeg forelskede mig i hans personlighed, ikke hans udseende. 

Så hvis du havde dater din mand via en dating side og han skrev: 

jeg er en høj mørkhøjet mand, der går meget op i kost og motion, så ville du bare tænke fedt mand, han hviler så meget i sig selv at han små lyver

Anmeld

1. september 2014

TNBC

Mami skriver:

Men når du nu lige er begyndt at træne, ville du så skrive det som om du var super fit? 

Eller ville du skrive at du netop har lavet en livsstil ændring? 

Jeg aner ikke om ts har skrevet hun ikke går op i udseendet til de her mænd, så der må jeg være dig svar skyldig

ved jeg ikke... måske sige at jeg træner for at komme i bedre form(men intet om min vægt.. ) 

Men folk kan skrive en ting, og folk forstår det forskelligt(har vi set herinde før).

det lyder ikke sådan, men nu har vi jo heller ikke hørt fra hende siden startindlægget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.