Dating... hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.623 visninger
49 svar
84 synes godt om
31. august 2014

Anonym trådstarter

Åh, hvor er jeg bare ved at være rigtig træt af det dating! Har gennem tiden mødt en del mænd fra datingsider, og senest også nogle stykker fra dating-appen Tinder. Og jeg er bare SÅ ofte blevet skuffet. Ikke fordi mændene decideret har løjet for mig, men fordi der er nogle ting de ikke gør opmærksom på mens man skriver og inden man mødes.

Eksempel: For en lille måned siden mødte jeg en jeg havde skrevet med i et godt stykke tid. Havde fået lidt billeder af ham, men fik da et mindre chok da jeg mødte ham! Han var nok ca 160 cm høj (jeg er 175) og utrolig spinkel. Desuden lignede han ikke de billeder jeg havde set, han havde nok de skæveste tænder jeg nogen sinde havde set

Endnu et eksempel: Tidligere på ugen mødtes jeg igen med en jeg havde skrevet med. Havde set billede af ham, men kun af ansigtet. Da jeg så ham var han nok 30 kg overvægtig og havde nærmest større bryster end jeg har! Blev simpelthen så irriteret. Vi havde skrevet om kost og træning, han træner 3-4 gange om ugen og går meget op i sund kost skrev han. Øhh, så er der noget jeg ikke helt forstår!

Jeg ved godt jeg kan lyde utrolig overfladisk og snobbet, men sådan er jeg slet ikke. Jeg går ikke voldsomt meget op i udseende, men har ikke lyst til at være sammen med en der er så meget lavere end mig, og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle tænde på en så overvægtig person.

Men... burde de ikke have sagt noget inden vi mødtes? Have gjort opmærksom på at han var meget lav eller meget overvægtig? Jeg føler lidt jeg har spildt min tid, og kan slet ikke forstå man ikke fortæller sådan noget.

Bliver sgu lidt sur, og er begyndt at tvivle på om alle de gode er taget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

LinLin

Er det ikke sådan dating sider er??? Man fremhæver det positive ved en selv....

Jeg har mødt min mand på match.com og blev da også overrasket over han var skaldet da jeg mødte ham første gang! Men man skriver jo også sjældent i sin profil om man har hår på hovedet eller ej!

Tror da heller ikke jeg havde skrevet jeg kun er 1,58 m - burde jeg det?!

du lyder altså overfladisk - sorry to say...

Anmeld

31. august 2014

Nystart

hvis man skriver sammen og direkte lyver sig 20 cm højere, 40 kg lettere mm så får man ren besked herfra...

dog er jeg ikke single mere, men hadet div dating sider, fordi folk nærmest brugte det til at se hvor mange løgne de kunne slippe af sted med..... efter min mening....

Anmeld

31. august 2014

FruK

Jeg synes ikke at de har "pligt" til at oplyse det, nej.

Jeg forstår dig såmænd godt, men så må du jo spørge efter højde og vægt og evt. et billede i hel figur (og af deres tænder...?) 

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Er det ikke sådan dating sider er??? Man fremhæver det positive ved en selv....

Jeg har mødt min mand på match.com og blev da også overrasket over han var skaldet da jeg mødte ham første gang! Men man skriver jo også sjældent i sin profil om man har hår på hovedet eller ej!

Tror da heller ikke jeg havde skrevet jeg kun er 1,58 m - burde jeg det?!

du lyder altså overfladisk - sorry to say...

Så du ville ikke have noget imod at have en mand der var 15 cm mindre end dig? Eller en der var ikke bare overvægtig, men decideret fed?

Altså, selvfølgelig skriver man ikke de negative ting om en selv, men jeg sender da altid billeder af mig selv der faktisk ligner mig og også hvor man kan se mig i fuld figur. Jeg har det nok sådan at jeg hellere vil have at han bliver positivt overrasket når han ser mig, end negativt. Men kan da godt være det bare er mig...

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

hvis man skriver sammen og direkte lyver sig 20 cm højere, 40 kg lettere mm så får man ren besked herfra...

dog er jeg ikke single mere, men hadet div dating sider, fordi folk nærmest brugte det til at se hvor mange løgne de kunne slippe af sted med..... efter min mening....

Altså der er jo ingen af dem der har løjet, bare ikke fortalt hele sandheden. Tror helt ærligt ikke der er ret mange der har lyst til at være sammen med en der er så lille eller så overvægtig. Hele ideen med en kæreste er vel at man skal kunne tænde på hinanden. Jeg er ellers ikke kræsen med udseende, men altså...

Har aldrig tænkt at det var et sted man bevidst fortalte løgne. Man opdager dem vel alligevel når man mødes.

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg synes ikke at de har "pligt" til at oplyse det, nej.

Jeg forstår dig såmænd godt, men så må du jo spørge efter højde og vægt og evt. et billede i hel figur (og af deres tænder...?) 

He he, du har ret, skulle nok have spurgt så. Det synes jeg så bare ville virke overfladisk, for det er jo ikke sådan jeg kun vil have en mand der er over 190 cm høj, eller en der har six-pack og super trænet. Men altså, der er jo også grænser

Anmeld

31. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nu er jeg ikke single...

Men hvor ville jeg blive ked af det, hvis andre ikke mente jeg var god nok alene pga. min højde (er kun 150 cm), eller hvis jeg havde lidt skæve tænder, eller noget helt andet som jo intet har med personlighed at gøre!

Såh jeg syntes også du i denne tråd virker overfladisk, ved jo ikke hvordan du ellers er...

Anmeld

31. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at hvis du går efter en bestemt type, sådan rent udsens mæssigt, er det jo noget du ku skrive i din profil.

Du ku feks skrive at du søger en mand på min 1.75, med hår på hovedet, ingen skæve tænder og at han max må veje 90 kg. At han ska gå op i kost og motion osv osv, for på den måde at undgå skuffelser. 

Ved ik hvordan man ellers lige ka gøre. Vh stine

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Så du ville ikke have noget imod at have en mand der var 15 cm mindre end dig? Eller en der var ikke bare overvægtig, men decideret fed?

Altså, selvfølgelig skriver man ikke de negative ting om en selv, men jeg sender da altid billeder af mig selv der faktisk ligner mig og også hvor man kan se mig i fuld figur. Jeg har det nok sådan at jeg hellere vil have at han bliver positivt overrasket når han ser mig, end negativt. Men kan da godt være det bare er mig...

Nu er det meget få mænd der er 15 cm lavere end mig
Men nej ville ikke umiddelbart tænde på en der var fed...

MEN jeg synes ikke det er noget man kan forvente at folk skriver i deres profil - og da slet ikke om de har skæve tænder?! Hvis det er meget vigtige ting for dig må du jo spørge ind så du ikke "spilder din tid"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.