Anonym skriver:
Åh, hvor er jeg bare ved at være rigtig træt af det dating! Har gennem tiden mødt en del mænd fra datingsider, og senest også nogle stykker fra dating-appen Tinder. Og jeg er bare SÅ ofte blevet skuffet. Ikke fordi mændene decideret har løjet for mig, men fordi der er nogle ting de ikke gør opmærksom på mens man skriver og inden man mødes.
Eksempel: For en lille måned siden mødte jeg en jeg havde skrevet med i et godt stykke tid. Havde fået lidt billeder af ham, men fik da et mindre chok da jeg mødte ham! Han var nok ca 160 cm høj (jeg er 175) og utrolig spinkel. Desuden lignede han ikke de billeder jeg havde set, han havde nok de skæveste tænder jeg nogen sinde havde set 
Endnu et eksempel: Tidligere på ugen mødtes jeg igen med en jeg havde skrevet med. Havde set billede af ham, men kun af ansigtet. Da jeg så ham var han nok 30 kg overvægtig og havde nærmest større bryster end jeg har! Blev simpelthen så irriteret. Vi havde skrevet om kost og træning, han træner 3-4 gange om ugen og går meget op i sund kost skrev han. Øhh, så er der noget jeg ikke helt forstår!
Jeg ved godt jeg kan lyde utrolig overfladisk og snobbet, men sådan er jeg slet ikke. Jeg går ikke voldsomt meget op i udseende, men har ikke lyst til at være sammen med en der er så meget lavere end mig, og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle tænde på en så overvægtig person.
Men... burde de ikke have sagt noget inden vi mødtes? Have gjort opmærksom på at han var meget lav eller meget overvægtig? Jeg føler lidt jeg har spildt min tid, og kan slet ikke forstå man ikke fortæller sådan noget.
Bliver sgu lidt sur, og er begyndt at tvivle på om alle de gode er taget! 
Jeg vil sige, jeg skriver altså heller ikke min højde, hvis man ikke skal, og tit er det ikke det præcise, fordi jeg ikke ved præcis hvor høj jeg er. Hvis højde var så vigtigt for mig, ville jeg skrive og spørge, så jeg vidste det før samtalen gik til et møde.
Jeg ville altså ikke skrive hvis jeg havde skæve tænder og de fleste billeder har jeg lukket mund, så man ville ikke kunne sige det. Men vil sku blive ked af det, hvis jeg blev valgt fra, på grund af dem. Synes det er nogle ret små ting, du vælger ham fra på.
Så fordi man er overvægtig, kan man ikke gå op i træning og god kost, hvad nu hvis han første lige er begyndt indenfor de sidste måneder???
Og hvis udsendende er så vigtigt for dig, så må du be om billeder.
Jeg indrømmer da også at jeg ikke ligner mine billeder 100% fordi jeg måske får klippet hår, farvet det og ikke lige lagt et billede op, så ville jeg da blive ked af det, hvis jeg blev valgt fra fordi jeg ikke lignede det billede han så. Og nogle af billederne er fra sidste år, men de er super gode, så jeg bruger dem, fordi de viser mig.
Hvis der er personer du ikke vil møde, må du jo skrive det i din profil, eller spørge...
For nej, man skal ikke fortælle det, man kan..