Er det i orden....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Betina88

Jeg ser aldrig det program , for det interesserer mig ikk' , men at gå fra sit barn ude i bilen er ikk' okai ..

Man efterlader slet ikk' sit barn , hvor der er syge mennesker her i landet ..

Og det med hunden chokere mig ..

Var det osse med i "Unge Mødre" eller hvor så I det henne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Zelania

Betina88 skriver:

Jeg ser aldrig det program , for det interesserer mig ikk' , men at gå fra sit barn ude i bilen er ikk' okai ..

Man efterlader slet ikk' sit barn , hvor der er syge mennesker her i landet ..

Og det med hunden chokere mig ..

Var det osse med i "Unge Mødre" eller hvor så I det henne ?

det med hunden var også i de unge mødre

Anmeld

19. august 2009

Betina88

Zelania skriver:

det med hunden var også i de unge mødre

At folk ha' dyr .. Jeg fatter det slet ikk' ..

Hvor gamle var dem der havde hunden ?

Anmeld

19. august 2009

LouiseNielsen

Nej det er bestemt ikke bare dig der er sart.... Det fik også lige mit pis i kog
Det gør man simpelthen bare ikke...... Så måtte en af forældrene jo være blevet i bilen....

Anmeld

20. august 2009

pernille_p87

Der er nogen der siger de lader deres børn sidde i bilen 5 min fordi de ikk gider slæbe dem med en efter en enkelt ting eller to. Hvad så med at gøre de ting før man henter sine børn. Forstår simpelthen ikk at man ikk kan planlægge sådan nogle ting. Ville aldrig lade mine børn være alene i bilen...

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Ser mange der taler ned om de piger der er med i  De unge mødre, det syntes jeg tilgengæld heller ikke er okay.... Vi ser ½ time tirsdag og onsdag, ud fra det kan man altså ikke danne sig et overblik over hvordan de er som mødre.... Også bliver der klippet i afsnittede, så tit så ser man ikke episoden i en helhed, og det får det tit til at se helt forkert ud.... Selvfølgelig er der noget af dem der er klogere end andre, men er sikke på de alle er gode mødre....

Vi laver vel alle fejl, også mht vores børn??? Jeg er i hvert fald ikke perfekt, men jeg gør mit bedste....

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Ser mange der taler ned om de piger der er med i  De unge mødre, det syntes jeg tilgengæld heller ikke er okay.... Vi ser ½ time tirsdag og onsdag, ud fra det kan man altså ikke danne sig et overblik over hvordan de er som mødre.... Også bliver der klippet i afsnittede, så tit så ser man ikke episoden i en helhed, og det får det tit til at se helt forkert ud.... Selvfølgelig er der noget af dem der er klogere end andre, men er sikke på de alle er gode mødre....

Vi laver vel alle fejl, også mht vores børn??? Jeg er i hvert fald ikke perfekt, men jeg gør mit bedste....

De vælger jo selv at være med   Og det er bestemt ikke dem alle der er uansvarlige ..

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Ja det vælger de helt selv..... Men derfor mener jeg ikke at vi kan sidde og udtale os om hvorhvidt de er uansvarlige eller ej.....
Det med at lade barnet sidde i bilen, jo det er uansvarligt, men det gør hende jo ikke til en dårlig mor....

Jeg syntes personligt at Malou stella hænger lidt i bremserne, og at hun burde ta lidt mere ansvar for hendes liv (uuddannelse osv) Men det gør hende da betsemt ikke til en dårlig mor....

Jeg mener bare at man tit kaster med mudder, uden egentlig at vide en skid om folk.....

Anmeld

20. august 2009

Mie A

LouiseLarsen skriver:

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Ja det vælger de helt selv..... Men derfor mener jeg ikke at vi kan sidde og udtale os om hvorhvidt de er uansvarlige eller ej.....
Det med at lade barnet sidde i bilen, jo det er uansvarligt, men det gør hende jo ikke til en dårlig mor....

Jeg syntes personligt at Malou stella hænger lidt i bremserne, og at hun burde ta lidt mere ansvar for hendes liv (uuddannelse osv) Men det gør hende da betsemt ikke til en dårlig mor....

Jeg mener bare at man tit kaster med mudder, uden egentlig at vide en skid om folk.....

Jeg syntes faktisk hende den 17 årige som lod barnet sidde i bilen virker rimelig ansvarafuld på mange andre punkter   Da mine store unger var små var det helt normalt at lade dem sidde i bilen hvis de sov og man skulle handle man stilte dem ovenikøbet uden for supermarkedet i barnevognen .. Tiderne har bare ændret sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.