Er det i orden....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.588 visninger
59 svar
0 synes godt om
18. august 2009

NaFe

Ja sidder og ser de unge mødre, som mange andre....

Blev helt forarvet over a hende den unge pige på 18 år efterlod sin dreng i bilen, mens de gik ind og handlede....

Er det bare mig der er sart????....Kunne aldrig drømme om a lade min datter sidde alene i bilen...om det så kun er 5 min.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Mira0911

Feluca09 skriver:

Blev helt forarvet over a hende den unge pige på 18 år efter lov sin dreng i bilen, mens de gik ind og handlede....

Er det bare mig der er sart????....Kunne aldrig drømme om a lade min datter sidde alene i bilen...om det så kun er 5 min.....

Jeg brokkede mig os... Jeg kunne aldrig drømme om at lade Julie blive i bilen når vi skulle handle, uanset om hun er vågen eller ej...

Anmeld

18. august 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Blev helt forarvet over a hende den unge pige på 18 år efter lov sin dreng i bilen, mens de gik ind og handlede....

[u]NEJ NEJ NEJ

Det gør man bare IKKE

Anmeld

18. august 2009

Sweet1978

Nej totalt i chok

Anmeld

18. august 2009

Trolde_mor

Bed godt nok også mærke i at hun lod sit barn blive ude i bilen!!!

Ville jeg aldrig gøre.. Så er det lige meget om den lille netop er faldet i søvn eller ej... Ved hun havde babyalarm med, men nej - der er varmt, og hvad hvis der kom nogen og tog den lille eller bilen?

Puha.. Ingen chancer..

Anmeld

18. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nu har jeg ikke set udsendelsen, men jeg kan da huske at jeg er blevet efterladt i bilen da jeg var barn Hvis det er et lille spædbarn er det ikke ok.

Anmeld

18. august 2009

NaFe

Troede ik a folk gjorde sådan noget...ved godt der lige har været episoder med a en lille pige døde i sin fars bil, men var jo fordi han havde glemt hende. Fatter slet ikke man tør lade sit lille barn være alene i bilen ude på en pakeringsplads, også slev om an har e babyalarm, som jeg ikke engang tror rækker så langt??? selv om det ikke er 30 gragder udenfor og ungen måske ikke lige dør a hedeslag...så ALDRIG

Anmeld

18. august 2009

NaFe

Troede ik a folk gjorde sådan noget...ved godt der lige har været episoder med a en lille pige døde i sin fars bil, men var jo fordi han havde glemt hende. Fatter slet ikke man tør lade sit lille barn være alene i bilen ude på en pakeringsplads, også slev om an har e babyalarm, som jeg ikke engang tror rækker så langt??? selv om det ikke er 30 gragder udenfor og ungen måske ikke lige dør a hedeslag...så ALDRIG kunne

Anmeld

18. august 2009

NaFe

Troede ik a folk gjorde sådan noget...ved godt der lige har været episoder med a en lille pige døde i sin fars bil, men var jo fordi han havde glemt hende. Fatter slet ikke man tør lade sit lille barn være alene i bilen ude på en pakeringsplads, også slev om an har e babyalarm, som jeg ikke engang tror rækker så langt??? selv om det ikke er 30 gragder udenfor og ungen måske ikke lige dør a hedeslag...så ALDRIG kunne jeg

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

synes generelt ikke man skal lade børn være i bilen, uanset vejr, kulde varme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.