Er det i orden....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Pige2009

Miamaja skriver:

ved ikke hvordan det er i dk. men er det ikke ulovligt?

Nej, det er ikke ulovligt, men uansvarligt er det i hvert fald. Så ikke selv udsendelsen.

Linda 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Pia.

Nu har jeg ikke set det, men hvor gammel er den lille ? -
Min søn på 4 år (til feb) han vil om så jeg tvang ham ikke ud af bilen når de store skal i skole om morgen, han vil blive sidende og vente med sin nusser - det får han altså lov til. nu er det inde på skolens område og jeg kan se bilen hele tiden, men jeg går jo fra ham ???

Tæller det ???

Ville aldrig gå fra bilen hvis jeg ikke kunne se den, så som handle m.m. Men jeg gidder ikke havde en sur og hysterisk morgensur dreng med ud af bilen om morgenen når jeg går over til døren og kysser de store farvel - det ville give alle en dum start på dagen...

Så et eller andet sted forstår jeg godt jeres foragelse - men ved ikke om mit er lige så forkert... ? (altså i jeres øjne)

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2009

Pia.

Lige mig igen... tænk hvis bilen blev stjålet når man var væk ? eller hvis en anden påkørte den og man ikke var der ? nu ved jeg ikke hvor den holdte henne... men det var da mere den tanke jeg ville have hvis jeg gik fra bilen hvor jeg IKKE kunne se den...

Anmeld

18. august 2009

Miamaja

linda2009 skriver:

Nej, det er ikke ulovligt, men uansvarligt er det i hvert fald. Så ikke selv udsendelsen.

Linda 32+3

det burde det vaere. det er ulovligt her i usa. jeg er smuttet fra bilen med guldklumpen i, naar han er faldet i sovn i bilen og jeg kan se ham igennem vinduet fra banken. og saa siger jeg altid til ekspidienten, jeg smutter lige imens du taster osv saa jeg kan checke om han er vaagnet.

men hvis jeg ikke kan overvaage ham igennem en rude de 5 min, saa smutter jeg aldrig.

her ringer folk med det samme til polizai hvis der er born alene i en bil. og heldigvis for det.

Anmeld

18. august 2009

Pige2009

Ja, du har ret. Jeg ville dog aldrig selv efterlade mit barn i bilen uanset hvad.

Anmeld

19. august 2009

Zelania

VEd godt det ikke lige er emnet, men så i ikke også dem der kylede med hunden efter den havde ædt en halv lagkage! Come on, stil kagen væk! dyr er uforusigelige, man smider ikke med dem!!!

Ville heller aldrig selv lade mit barn være alene i bilen uden nogle holder øje med det.

Anmeld

19. august 2009

sabi1979

Det gør man bare ikke Kunne aldrig finde på at lade mit lille barn sidde selv i bilen.

Anmeld

19. august 2009

CGTN

Zelania skriver:

VEd godt det ikke lige er emnet, men så i ikke også dem der kylede med hunden efter den havde ædt en halv lagkage! Come on, stil kagen væk! dyr er uforusigelige, man smider ikke med dem!!!

Ville heller aldrig selv lade mit barn være alene i bilen uden nogle holder øje med det.

Holder med dig i det med hunden, den anede jo ikke engang hvad den fik skælud for og man kaster bare ikke med sine dyr!!!!

Og synes så sandelig heller ikke det var iorden af den 17 årige, at efterlade sin 8 mdr gamle baby i bilen, hvor de ikke kunne se ham!

Anmeld

19. august 2009

MaleneG

Zelania skriver:

Så også godt det med hunden, og hold da op, der måtte jeg lige bide mig selv i læberne en ekstra gang, for ikke at sige nogle meget forfærdelige grimme ting.
Hunden fatter alligevel ikke hvad den bliver skældt ud for, hvis det ikke sker i samme øjeblik den laver "ulykken"

Anmeld

19. august 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Ja sidder og ser de unge mødre, som mange andre....

Blev helt forarvet over a hende den unge pige på 18 år efterlod sin dreng i bilen, mens de gik ind og handlede....

Er det bare mig der er sart????....Kunne aldrig drømme om a lade min datter sidde alene i bilen...om det så kun er 5 min.....

Nej jeg ville ALDRIG gøre det.
Har en i min familie der gør det hvis barnet sover, så går hun ud og kigger til ham ind imellem.
Jeg tænker bare hvad hvis der sker en ulykke! Nogle der kører for stærkt og rammer ind i bilen! En biltyv!

Ville aldrig gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.