Er det i orden....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

TbCp

Zelania skriver:

VEd godt det ikke lige er emnet, men så i ikke også dem der kylede med hunden efter den havde ædt en halv lagkage! Come on, stil kagen væk! dyr er uforusigelige, man smider ikke med dem!!!

Ville heller aldrig selv lade mit barn være alene i bilen uden nogle holder øje med det.

Jeg kunne bare ikke lade være at grine af det...
Ikke at de kastede med hunden for det gør man bare ikke. Men at den havde ædt halvdelen af kagen Den har da rigtig hygget sig og en anden gang lærer de nok at stille den væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Henriette72

Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre. Selv om jeg kun skal ind og betale for benzin, så tager jeg altid Selma med og hun er 2 ½ nu og jeg har altid taget hende med. Også selvom det kun tager 5 min, for der skal ikk mere end 2 sek. til før der kan ske noget forfærdeligt.

Anmeld

19. august 2009

Diana...

Det kunne jeg ALDRIG finde på bilen kan blive stjålet der kan ske en ulykke hvor ens bil kan havne midt i osv osv.

Knus Diana 

Anmeld

19. august 2009

Tynen

Ikke at jeg NOGENSINDE har været udsat for at ungen ville falde i søvn i bilen , men hvis det skulle ske ville jeg heller ikke efterlade hende derude mens jeg handlede.
Der er så mange syge mennesker derude, så en fristet sjæl kunne da sagtens finde på at slå ruden ind og tage ungen hvis man var desperat nok.

Desuden synes jeg det var så gusten at servere en halv lagkage der lige var "skåret" ren for hund
Til alles info har de ikke hunden længere da den ødelagde alting

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Ja sidder og ser de unge mødre, som mange andre....

Blev helt forarvet over a hende den unge pige på 18 år efterlod sin dreng i bilen, mens de gik ind og handlede....

Er det bare mig der er sart????....Kunne aldrig drømme om a lade min datter sidde alene i bilen...om det så kun er 5 min.....

Er der faktisk mange der gør det der, nu så jeg det ikke så ved ikke hvor gammel barnet var, men jeg ville aldrig gøre det.

Men er tit forældre der lader dem sidde fordi de ikke gider de plaager el skriger inde i butikken.

Ku aldrig gøre, så ville jeg sgu heller have en møgunge med ind i butikken

Anmeld

19. august 2009

Ayasmor

Nej det synes jeg absolut ikke er iorden!!! Selvom der var alarm på. Som så mange andre nævner, aner man ikke hvornår ulykken sker, hvor lige netop den bil med ens sovende 8 MDR!! gamle baby er involveret.. Jeg kan virkelig ikke se problemet i at de skulle ind at handle, og Oliver så er faldet i søvn.. De var 2 mennesker.. Og der skal da simpel matematik til at regne ud at den ene så kan handle, mens den anden bliver i bilen med den lille dreng!!! Ihhh hvor sidder jeg ofte og krummer tæer og småbander over de medvirkende i DUM..

Anmeld

19. august 2009

mor_sabina

Miamaja skriver:

det burde det vaere. det er ulovligt her i usa. jeg er smuttet fra bilen med guldklumpen i, naar han er faldet i sovn i bilen og jeg kan se ham igennem vinduet fra banken. og saa siger jeg altid til ekspidienten, jeg smutter lige imens du taster osv saa jeg kan checke om han er vaagnet.

men hvis jeg ikke kan overvaage ham igennem en rude de 5 min, saa smutter jeg aldrig.

her ringer folk med det samme til polizai hvis der er born alene i en bil. og heldigvis for det.

Sådan ville jeg altså også godt kunne finde på at gøre. Hvis jeg altså kunne se bilen. Jeg har da en enkelt gang været inde og betale benzin og der sad den lille altså i bilen og sov trygt.

Anmeld

19. august 2009

Jules

Det er da dybt godnat! Hvad kan der ikke lige ske i de 5 min...??? Jeg er målløs....

Anmeld

19. august 2009

pernille_p87

Jeg er også i chok over dem der gør det. Og det er lige meget om det er 5-10 eller 20 min. Og det er lige meget om man har babyalarm med.
Forstår heller ikk dem der siger "Jamen hvad kan der lige ske" Der findes mennesker som ikk er helt normale i hovedet og kunne finde på at stjæle ens bil. Hvad nu hvis det lige præcis var ens egen bil det gik ud over? Og de kørte galt.

Jeg kunne heller aldrig finde på at lade min datter sove i barnevognen uden for en butik eller bank mens jeg lige smuttede ind.

Det er for mig det samme, og det burde forbydes. Det burde kun være tilladt inde på ens egen grund...

Og så var min kæreste og jeg lidt målløse over at ham der kastede med hunden. Hunden har jo desværre glemt hvad den har gjort, og i dens øjne bliver den jo mishandlet, for den tror ikk den har gjort noget forkert. Og så kunne jeg heller aldrig finde på at servere resten af kagen. Tænk på savl fra hunden... Der er bare så mange bakterier i. Jeg skulle bare ikk spise det, det er en ting der er helt sikkert...

Anmeld

19. august 2009

NaFe

Okay kan godt høre at de slet ikke er nomalt a gå fra sit barn når det sover i bilen.....Og gudskelov for det, for syntes da det var helt hen i vejret, tror ikke engang a den babyalarm kan række så langt.???

Og ja det med hunden der blev kastet, eeeej altså, det gør man bare ikke....og så server lagkagen efter som hunden har savlet i, med den mund som man ikke lige ved vor har været sidst......

Ja syntes sku tit man bliver forarvet over de mødre der med i den serie....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.