Meget parfume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2014

Chris86

Har arbejdet sammen med en engang, som brugte parfume i lange baner. Stod jeg i længere tid i nærheden af hende, blev jeg skidt tilpas/hovedpine.. Det samme med kunder, der stinker af parfume..
Ja jeg kan skisme ik tåle det... Men havde ik turde sige noget til vedkommende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Chris86

Desuden tænker jeg, at børn med astma kunne reagere på så voldsom parfume, ligesom rengøringsmidler med parfume er no go?!?

Anmeld

14. august 2014

sne190810

MorDk skriver:

Ikke lige frem dikterer. Men jeg mener godt man kan pointerer det. Nogle arbejdspladser har altså Uniformsetikette (dvs. ingen nedringet bluser og lårkort m.m) samt regler i form at mængden af parfume m.m simpelthen grundet den tætte menneskekontakt Nogle børn lider af allergi) Ligesom med man ikke må bærer ringe og armbånd i plejen. Parfume som er krads kan være meget generende i mødet med et andet menneske som har brug for din hjælp/omsorg 

Omvendt kan det da samtidig have en positiv effekt, i og med børnene kan genkende duften og forbinde den med tryghed/omsorg.
Det er noget som kan forbindes med selvsamme duft mange år efter, og det er da lidt en anden måde at se det på.

Anmeld

14. august 2014

MorDk

sne190810 skriver:

Omvendt kan det da samtidig have en positiv effekt, i og med børnene kan genkende duften og forbinde den med tryghed/omsorg.
Det er noget som kan forbindes med selvsamme duft mange år efter, og det er da lidt en anden måde at se det på.

Ja og igen fred være med de bruger parfume. Men når lugten er SÅ kraftig at man skulle tro hun havde tømt en hel flaske... så sætter jeg altså grænsen. Og det gjorde jeg idag. Jeg nævnte det.

Anmeld

14. august 2014

esioul

En medhjælper i ungernes BH har ofte rigtig kraftig parfume på. vi har nævnt det nogle gange før da vores børn har lugtet af det når de kom hjem. Dejligt at vide at medhjælperen har krammet på mine børn. Hun er super sød og skøn sammen med ungerne så intet der. Jeg/vi kan altid dufte når hun er på arbejde. Imorges var den rigtig "slem" Jeg trådte lige ind i vuggestuen og jeg kunne dufte hende. Nøs 2 gange og hjalp Prinsessen af med tøjet. Inde på stuen hang parfumen i en tung sky i luften... Puha blev helt skidt. Valgte derfor at at sige det til hende. Hun tog det pænt. Så håber godt nok hun fremover lader være at tage så meget parfume på. Andre der har haft samme "problem"? Hvor pædagogerne har haft meget parfume på? Ville I også sige noget?

Ville absolut ikke blande mig, med mindre jeg var allergisk overfor parfume i en meget slem grad  - eller mine børn er,

Anmeld

14. august 2014

MorDk

esioul skriver:

Ville absolut ikke blande mig, med mindre jeg var allergisk overfor parfume i en meget slem grad  - eller mine børn er,

Jeg får decideret hovedepine og  hoster/nyser ved for meget røg eller parafume.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.