Anonym skriver:
Gider du og stoppe det der. Står ikke undrende overfor de ikke vil hjælpe. Har jeg aldrig sagt. Og jeg har ikke stiftet den gæld min kæreste er den som har mest gæld. Jeg er snart færdig med min. Så pak det der sammen igen, gider jeg slet ikke og hører på!
Ja vi vælger og flyt hjem til vores forældre så vi kan komme af med vores gæld og få noget andet billigere og bo i.
Du skriver da selv at I har rendt på kommunen og de vil slet ikke hjælpe-
Og synes du helt ærligt selv det er fair at jeres forældre skla forsorge jer fordi i ikke kan finde ud af det?
Er det det forbillede du vil være for dit eget barn?
Jeg synes hele din attitude udstråler at du synes det er vældig synd for jer - i HAR 22.000 og alligevel laver du et indlæg om hvor synd det er for jer,og at kommune n ikke vil hjælpe jer-Og så skynder I jer ellers at ligge hele porblemet over på jere forældre for så kan de jo forsorge jer imens I går rundt med skyklapper på og opforer jer som forkælede teens.
Jeg er ret ligeglad med om at du ikke gider at hore det- der var nogen der for længe siden skulle have givet jer et wake up call så ville I ikke have stået i den situation plus at I ikke ville forvente at andre overtager jeres okonomi.
Anmeld