Jer som har været i fast forhold længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

aarhusmor

Har været sammen i 11 år. Jeg ville gerne have sex mere end 1-2 gange om måneden. Men vi kan ikke rigtigt finde roen til det, ligesom den måde vi har det på ikke virker så appealing på mig. Savner god sex, i så fald ville jeg have det hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Vi har været sammen knap 11 år.

Vi har minimum sex 3 gange om ugen, vi har en datter på 2,5 og en på 6 uger.

Vi har altid prioritet det, og det er ikke mere eller mindre af at vi har fået børn. Det længste der er gået imellem er ca 10 dage efter begge fødsler.

Jeg studser lidt over at børn i sove værelset er " grunden" vi har sjældent sex i soveværelset efter vi har fået børn og sjældent om aftenen med mindre de bliver passet.

Anmeld

10. august 2014

Kløver

Uha lige nu har vi holdt pause pga graviditet og fødsel, men normalt kan det variere, kommer an på hvad vi har af tid, og fordi manden har natarbejde, gør det, det også sværere, så vi gør det så ofte det er muligt og ikke fordi vi ikke har lyst eller det er blevet kedeligt  

vi har været sammen i snart 8 år og har 3 børn  

Anmeld

10. august 2014

2børn2

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Har sex min 2 gange om ugen. Manden arbejder om natten. Vi  været sammen i 17.5 år

Anmeld

10. august 2014

modesty

Vi har været sammen knap 11 år.

Vi har minimum sex 3 gange om ugen, vi har en datter på 2,5 og en på 6 uger.

Vi har altid prioritet det, og det er ikke mere eller mindre af at vi har fået børn. Det længste der er gået imellem er ca 10 dage efter begge fødsler.

Jeg studser lidt over at børn i sove værelset er " grunden" vi har sjældent sex i soveværelset efter vi har fået børn og sjældent om aftenen med mindre de bliver passet.

Hvordan kan I have sex om dagen med to børn? Sover de begge lur stadig, eller hvordan?

EDIT: Nå ja, det står jo i indlægget...  Men hvad så med hverdage hvor I arbejder?

Undskyld min snagen, er bare nysgerrig efter logistikken, da vi sjældent har tid sammen uden barn i hverdagene.

Anmeld

10. august 2014

Mor til Ella

modesty skriver:

Hvordan kan I have sex om dagen med to børn? Sover de begge lur stadig, eller hvordan?

EDIT: Nå ja, det står jo i indlægget...  Men hvad så med hverdage hvor I arbejder?

Undskyld min snagen, er bare nysgerrig efter logistikken, da vi sjældent har tid sammen uden barn i hverdagene.

Helt iorden??

Jamen nu her hvor jeg er hjemme og manden arbejder, kan jeg sagtens finde på at stå op hvis jeg vågner inden han tager af sted.

Når vi arbejder er det selvfølgelig primært aften, når børn sover Ella har altid sovet senest halv 9, og ja der er jeg sku træt, men synes det er super vigtigt, og derfor prioterer jeg det vildt højt.

Og nej det er ikke altid jeg har super meget lyst men det får jeg...

Har også en mand som tager sin tørn hjemme, så vi deles godt om tingene.

Anmeld

10. august 2014

modesty

Mor til Ella skriver:

Helt iorden??

Jamen nu her hvor jeg er hjemme og manden arbejder, kan jeg sagtens finde på at stå op hvis jeg vågner inden han tager af sted.

Når vi arbejder er det selvfølgelig primært aften, når børn sover Ella har altid sovet senest halv 9, og ja der er jeg sku træt, men synes det er super vigtigt, og derfor prioterer jeg det vildt højt.

Og nej det er ikke altid jeg har super meget lyst men det får jeg...

Har også en mand som tager sin tørn hjemme, så vi deles godt om tingene.

OK, det lyder meget som herhjemme. Er enig i at man må "kæmpe" sig gennem trætheden, synes næsten altid at man glemmer at man er træt når man først er i gang. 

Det var mere fordi du skrev at I oftest havde sex om dagen, at jeg undrede mig lidt over logistikken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.