Jer som har været i fast forhold længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

SandraXOXO

Vi har været sammen i 8 år snart, vi har sex et par gange om ugen pt. Det er for varmt til mere. Og ungerne har haft ferie og sovet sammen med os en del dage det har os begrænset os lidt. Men ja vi har ofte sex selv om vi har været sammen længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
SussieThyssen skriver:

Samsovning?
Hvad er det??

Kærligst
Sussie

At sove sammen med sine børn, i samme seng.

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

Mor11 skriver:

At sove sammen med sine børn, i samme seng.

Hvad med om man så havde en ekstra seng stående i soveværelset og lagde ungerne der, så man kunne tage lidt hånd om hinanden??
Det gjorde vi og det fungerede godt

Anmeld

4. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
SussieThyssen skriver:

Hvad med om man så havde en ekstra seng stående i soveværelset og lagde ungerne der, så man kunne tage lidt hånd om hinanden??
Det gjorde vi og det fungerede godt

Det kommer vel an på hvordan michella2 bor (plads) og hvad deres situation i øvrigt er omkring det her samsovning  

vi bruger det ikke, andet end hvis sønnen vågner og er meget ked eller syg.

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

Mor11 skriver:

Det kommer vel an på hvordan michella2 bor (plads) og hvad deres situation i øvrigt er omkring det her samsovning  

Det er jo også bare et forslag så de kan få lidt mere privatliv ind imellem.
Det må da være træls ikke at kunne dele seng.
Jeg ved da hvor hårdt det er for min mand og mig.

Anmeld

5. august 2014

Bshizzle

Vi har nok sex et par gange om måneden generelt.. 

Men lige pt er det et par gange om ugen!  

Vi har været sammen i 7 år +. 

Anmeld

5. august 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Vi har været sammen i 7 år og vi har haft forskellige perioder med mere og mindre sex. Dog har det mindste vi har været nede på nok en gang i ugen, (ud over lige da jeg havde født hvor der nok gik ca 3 måneder før vi have sex igen.)
Men det sidste års tid har det været næsten hver dag. Nogengange flere gange om dagen.

Anmeld

5. august 2014

Michella2

SussieThyssen skriver:

Samsovning?
Hvad er det??

Kærligst
Sussie

Ved ikke om det var det korrekte ord, men vi sover alle 4 sammen i samme rum (stuen) og lillemanden sover næsten hver dag i vores seng, hvor vores datter kun kommer kravlende en gang imellem. Men min pointe var at vi sover alle sammen i samme rum ved siden af hinanden..

Anmeld

5. august 2014

Michella2

Mor11 skriver:

Vi bor desværre meget uheldigt.. Vi har en forsikringssag kørende (siden januar da vi købte huset) som gør vi kun kan være i enkelte rum i huset (stuen, køkken og bad).

forsikringen trækker desværre tiden, og den bliver højest sandsynlig trukket til næste år også, så vi sover alle i stuen med alle vores ting, herunde flyttekasser, tøj, møbler og diverse. Ret klemt, og ikke den vildeste lyst til at sexe med 2 børn lige ved siden af os  Plus stresset og presset over bolig situation..

jeg har heller ikke den helt store lyst til hyggestunder når børnene er så tæt på os som de er.. Ville have været rart med nogle vægge og evt en dør 

Anmeld

5. august 2014

Michella2

SussieThyssen skriver:

Det er jo også bare et forslag så de kan få lidt mere privatliv ind imellem.
Det må da være træls ikke at kunne dele seng.
Jeg ved da hvor hårdt det er for min mand og mig.

Vil bare lige tilføje at vi næsten altid har sengen for os selv indtil midnat som minimum, men at jeg generelt bare ikke har lysten når vi alle er så tætte  Så lidt plads til os selv har vi da en smule af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.