Jer som har været i fast forhold længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange gange?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.414 visninger
46 svar
28 synes godt om
4. august 2014

Anonym trådstarter

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

FamilenStorm

Uha.. Vi har også været sammen i over 8 år.. Jeg vil sige at det variere rigtig meget.. Nogle perioder kan der være lange i mellem og så kan der være meget aktive perioder

Anmeld

4. august 2014

Chellie

Det er jo meget individuelt, hvor meget man er til. Med mine tidligere partnere kunne jeg sagtens klare mig helt ude  sex overhovedet. Det sagde mig bare ikke noget, selvom jeg elskede mine partnere, og var meget tiltrukket af dem... Med min nuværende kan jeg nærmest ikke få nok 

Anmeld

4. august 2014

Lililili

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Har trykket, et par gange om ugen, det nok 3-5 gange om ugen. Vi har ikke haft "tørkeperioder", og håber da heller ikke det kommer, men hvem ved  Vi har været sammen 5 år og har et barn på 8 måneder. 

Anmeld

4. august 2014

Michella2

Har svaret et par gange om året, men det bunder i at vi alle har samsovning grundet nogle personlige forhold. Når vi får soveværelset tilbage en dag, går vi nok tilbage til et par gange om måneden  Det skal så også lige siges vi desværre har boet med samsovning de sidste 2,5 år 

Vi håber på det snart slutter så vi kan have lidt mere kærestetid..

Anmeld

4. august 2014

ModerNatur

Nogle perioder flere gange om ugen/hver dag.. Det er dog sjældent der går en uge uden sex..
Det vigtigste er vel at begge er tilfredse, uanset hvor meget sex man dyrker.. Vi er alle forskellige

Anmeld

4. august 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Vi har været sammen i lidt over 5 år og har stemt et par gange om ugen.. Det variere meget, og nogengange er det hver dag, flere gange om dagen, andre gange er det kun en enkelt eller to gange om ugen.. 

Anmeld

4. august 2014

mit1barn

Vi har været i 13 år, og før jeg blev gravid og mistede vores søn gjorde vi det 1-2 gange om ugen... Synes stadig at det er lige så "spændende" og dejligt, som da vi var nyforelskede

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

Michella2 skriver:

Har svaret et par gange om året, men det bunder i at vi alle har samsovning grundet nogle personlige forhold. Når vi får soveværelset tilbage en dag, går vi nok tilbage til et par gange om måneden  Det skal så også lige siges vi desværre har boet med samsovning de sidste 2,5 år 

Vi håber på det snart slutter så vi kan have lidt mere kærestetid..

Samsovning?
Hvad er det??

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

Vi har været sammen i 15 år og det varierer ret så meget.
Lige pt er det lidt tørlagt fordi vi har hvert vores værelse, og det er altså ikke særligt befordrende for sexlivet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.