Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere? Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses.
Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?
Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses.
Vi har været sammen i 17 år og jeg har stemt et par gange om ugen. Det er lidt forskelligt pga skiftende arbejdstider, men det plejer at lykkes 1 gang om ugen.
Har været sammen i 6 år, gift i de 2 af dem og har to børn... Vi har nogle gange tørre perioder på et par ugers tid...
Men når jeg har været gravid og efterfølgende ammet, kunne der godt gå flere måneder imellem.
Nu her hvor jeg hverken ammer eller er gravid så dyrker vi sex et par gange om ugen, nogle gange flere gange om dagen Dog med tørre perioder fordi vi har travlt eller mangler lyst
Jeg har været fast sammen med min kæreste i 6 år - før det kærestede vi, så i alt 10-14 år
Max 2-3 gange om måneden her... Suk...
2 børn - den ældste på snart 4 år og den yngste på 11 mrd.
Min kæreste kan ikke ret tit, pga. han har gigt i ryggen Jeg fik faktisk en "pæn" besked en dag - ønskede jeg mere end 1 gang sex om måneden, så måtte jeg finde en ny (ment som en joke)
Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere? Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses.
Vi har efter fødslen erfaret en periode på 9 måneder uden sex, som ikke skabte problemer for os som par. Nu er vi på een gang om måneden men der er ikke noget fast. Der kan godt gå to-tre måneder førend vi igen har sex. Her i sommerferien havde vi rent faktisk sex to gange på en uge Meget ulig os. Vi har været sammen i 6 år, gift i 3. 1 barn på 4.5 år.
Hver dag, og tit flere gange om dagen .. Vi har vært sammen i næsten 5 år ..
Han er fisker - så han er ikke så tit hjemme. Men så når han er hjemme sker det! Tit flere gange på en dag Haha !!
Hvordan når i det flere gange om dagen?
er heldig hvis vi har overskud og tid til 1 gang om ugen
Altså, jeg har vildt mange hormoner og hvis det stod til mig havde vi sex hver dag, meeen manden synes ikk det er helt det samme hvis vi har sex hver dag så har måtte holde fingrene for mig selv et par dage Vi har været sammen i 1 år snart og vi har endnu ikk haft perioder uden sex (kun under mens)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128