Jer som har været i fast forhold længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2014

CaWi

Vi har været sammen i 6år og har et barn på to år.
Har stemt et par gange om ugen. Nogle uger kan det være hver dag, andre uger kun en gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Vi har været sammen i 17 år og jeg har stemt et par gange om ugen. Det er lidt forskelligt pga skiftende arbejdstider, men det plejer at lykkes 1 gang om ugen. 

Anmeld

5. august 2014

Muhmi

Har været sammen i 6 år, gift i de 2 af dem og har to børn... Vi har nogle gange tørre perioder på et par ugers tid...

Men når jeg har været gravid og efterfølgende ammet, kunne der godt gå flere måneder imellem.

Nu her hvor jeg hverken ammer eller er gravid så dyrker vi sex et par gange om ugen, nogle gange flere gange om dagen Dog med tørre perioder fordi vi har travlt eller mangler lyst

Anmeld

5. august 2014

Clisolka

Jeg har været fast sammen med min kæreste i 6 år - før det kærestede vi, så i alt 10-14 år 

Max 2-3 gange om måneden her... Suk... 

2 børn - den ældste på snart 4 år og den yngste på 11 mrd. 

Min kæreste kan ikke ret tit, pga. han har gigt i ryggen  Jeg fik faktisk en "pæn" besked en dag - ønskede jeg mere end 1 gang sex om måneden, så måtte jeg finde en ny  (ment som en joke) 

Anmeld

7. august 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Har stemt et par gange om året, men her er det os begge der ikke har lysten. Vi har det lidt sådan at hvis vi lader være, får vi mere søvn. Vi har snart været sammen i 6 år. Men det svinger. Nogen gange kan der gå nogen måneder imellem hvor andre gange kan det være et par gange om måneden.

Anmeld

7. august 2014

EAF

Vi har efter fødslen erfaret en periode på 9 måneder uden sex, som ikke skabte problemer for os som par. Nu er vi på een gang om måneden men der er ikke noget fast. Der kan godt gå to-tre måneder førend vi igen har sex. Her i sommerferien havde vi rent faktisk sex to gange på en uge  Meget ulig os. Vi har været sammen i 6 år, gift i 3. 1 barn på 4.5 år.

Anmeld

7. august 2014

Dianabk

Det er meget forskelligt, før den lille begyndte at sove igennem var jeg alt for træt til noget. Men den sidste mdr. hvordan har sovet igennem har det da været et par gange om ugen.

Før vi fik barn var det også et par gange om ugen.

Vi har været sammen i snart 11 år

Anmeld

7. august 2014

Nolle

Hver dag, og tit flere gange om dagen .. Vi har vært sammen i næsten 5 år .. 

Han er fisker - så han er ikke så tit hjemme. Men så når han er hjemme sker det! Tit flere gange på en dag Haha !! 

Anmeld

9. august 2014

Goggelogge

Hvordan når i det flere gange om dagen?

er heldig hvis vi har overskud og tid til 1 gang om ugen

Anmeld

10. august 2014

Tildemor

Altså, jeg har vildt mange hormoner og hvis det stod til mig havde vi sex hver dag, meeen manden synes ikk det er helt det samme hvis vi har sex hver dag så har måtte holde fingrene for mig selv et par dage Vi har været sammen i 1 år snart og vi har endnu ikk haft perioder uden sex (kun under mens)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.