Jer som har været i fast forhold længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2014

RosSofi

Vi har været sammen i 6 år. Det er længe for mig i hvert fald :-) I sommerferien var det et par gange om dagen, men sådan er det ikke fast, der er det mere et par gange om ugen så det har jeg svaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

et-ønske

Vi har været sammen i 6 år - jeg har stemt et par gange i ugen, men vil sige at det svinger meget. Nogle gange er det mere, andre uger en enkelt gang...

Anmeld

5. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Vi er sammen på 17. år og her er det vel 3-5 gange om ugen Og jeg forventer bestemt ikke, at det ændrer sig

/ Taco78 

Anmeld

5. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vi har været sammen i godt 18 år, og har 3 børn. Vi har vel sex i gennemsnit 2-4 gange om ugen. Men det kan sagtens variere, så nogen gange er det mere og nogen gange mindre.

Anmeld

5. august 2014

rogerrasch

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Jeg har svaret et par gange om måneden da jeg mistede stor del af sex lysten efter at min fødsel varede 37 timer venter nu barn Nr 2 og sex lysten er så blevet lidt bedre men stadig op og ned i perioder ��

Anmeld

5. august 2014

san

Vi har været sammen i 13 år,  og har sex 1-2 gange om ugen, nok mest 1 gang om ugen .. Men lige nu, er vi lige blevet forældre for snart 4 uger sidden, så nu skal vi snart prøve at have sex igen.. 

Anmeld

5. august 2014

charthys

Anonym skriver:

Jer i lange forhold, Har i stadig sex jævnligt? Som i en gang om uge. Eller mere?

Her har vi været sammen i 8 år + og MAX en til to gange om måneden. Og de to er hvis han presses. 

Hos os er det typisk to tre gange om ugen. Lysten til mere er der, men energien og, ja pladsen kniber. Vi glæder os til vi bliver seniorer, så kan vi ****** som kaniner... :-P

Anmeld

5. august 2014

Julemusen

Her har vi været i sammen i lidt over 7 år, har en søn på 3 år og nr. 2 på vej.
I de normale perioder er det hver anden dag, men her under graviditeten er vi nede på 2-4 gange om ugen, da det desværre giver mange ligamentsmerter

Anmeld

5. august 2014

SussieThyssen

Michella2 skriver:

Ved ikke om det var det korrekte ord, men vi sover alle 4 sammen i samme rum (stuen) og lillemanden sover næsten hver dag i vores seng, hvor vores datter kun kommer kravlende en gang imellem. Men min pointe var at vi sover alle sammen i samme rum ved siden af hinanden..

Ok

Anmeld

5. august 2014

Eliza

Vi har været sammen 8,5 år og jeg har svaret 1 gang om ugen.
Men nogle gange, kan vi da godt fejre onsdag to gange på en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.