Aghh bliver skør men måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Vi gør meget for at begrænse skærm mest fordi de heller ikke skal lade skærmen fylde for meget. 

Men derfor kan sofaen godt trække med en bog, lukke øjnene eller. ...

Men igen alt afhænger af dagsformen. 

Men jeg vil sige hvis jeg ikke vsr primus motor skete der intet - generet mig i en lang periode, men har nu forstået at sådan er det, jeg får ideerne (tilgengæld er det så ofte manden der formår at føre dem til ende ;-)).

Så måske du bare skulle sige:i dag gør vi sådan og sådan kl ? 

Hvis jeg ikke sige stop ( til børnene ) sidder de fra morgen - aften . Sikkert alderen. Men far kan jeg jo ikke bestemme over , han er voksen. Har prøvet at foreslå ting , han gider ikke . Lige meget hvad . Ender ofte med jeg tar ungerne med alene . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

lineog4

Anonym skriver:

Hvis jeg ikke sige stop ( til børnene ) sidder de fra morgen - aften . Sikkert alderen. Men far kan jeg jo ikke bestemme over , han er voksen. Har prøvet at foreslå ting , han gider ikke . Lige meget hvad . Ender ofte med jeg tar ungerne med alene . 

Der er jeg nok mere en bitch og bestemmer også lidt over manden ;-) med rationelle argumenter om han jo heller ikke ønsker hans børn skal godt nok (og så et lille Line flip en gang imellem).

Men forskellen er han godt vil bare jeg finder på.

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Der er jeg nok mere en bitch og bestemmer også lidt over manden ;-) med rationelle argumenter om han jo heller ikke ønsker hans børn skal godt nok (og så et lille Line flip en gang imellem).

Men forskellen er han godt vil bare jeg finder på.

Ha ha får skam også flip men det hjælper et fedt . Han gider ikke . Han mener weekenden skal bruges på sofaen trods 3 børn pyt med de bliver firkantet i hovedet fordi de ikke får begrænsninger og hyper pga manglende aktivitet .

Anmeld

27. juli 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ha ha får skam også flip men det hjælper et fedt . Han gider ikke . Han mener weekenden skal bruges på sofaen trods 3 børn pyt med de bliver firkantet i hovedet fordi de ikke får begrænsninger og hyper pga manglende aktivitet .

Jeg har opdraget manden bedre - har taget mig 22 år og mange flip ;-)

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Har også brugt 22 år dog uden hel så muligvis spil af tid ��

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Har også brug 22 år dog uden held . Så måske jeg har været for blid eller uheldig . 

Anmeld

27. juli 2014

lineog4

Anonym skriver:

Har også brug 22 år dog uden held . Så måske jeg har været for blid eller uheldig . 

Skal måske siges min mand er både ældre end mig (han måtte gøre en indsats for at holde på den unge pige) og italiener så opdraget til la mama bestemmer ALT :-D

Anmeld

27. juli 2014

lineog4

lineog4 skriver:

Skal måske siges min mand er både ældre end mig (han måtte gøre en indsats for at holde på den unge pige) og italiener så opdraget til la mama bestemmer ALT :-D

Men når det er sagt var det nemmere for nogen år siden - synes 22 år og 4 børn har gjort det mere svært at få noget igennem med dådyr øjnene og de søde ord ;-)

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hi hi ja måske det har været en fordel. 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Men når det er sagt var det nemmere for nogen år siden - synes 22 år og 4 børn har gjort det mere svært at få noget igennem med dådyr øjnene og de søde ord ;-)

Syntes bestemt også det er blevet langt værre med alderen . Jeg kan på ingen måde trænge igennem mere , alt er lige gyldigt. Måske han prøver at leve optil , fyrre , fed & færdig - og ikke fyrre ,frisk og frejdig . Måske har jeg slidt ham op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.