Aghh bliver skør men måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

får ikke rigtig nogle svar

Så må du tage tyren ved hornene og spørge om han ønsker at leve sammen med dig og børnene eller han hellere vil have sin frihed.
Og så må du tage den derfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Ja helt bestemt . Ved ikke om du har misforstået mit indlæg, måske jeg ikke har været tydelig nok ( så beklager jeg ) men søger ikke ideer som sådan men er mere nysgerrig efter hvad andre laver sammen , om det er " normalt " blot at sidde hjemme hele tiden uden at foretage sig noget 

Arrh okay sorry men ja det er sådan nogle ting vi laver her hjemme når vi får besøg af mine søskendes unger og ligeså når jeg har født vores 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så må du tage tyren ved hornene og spørge om han ønsker at leve sammen med dig og børnene eller han hellere vil have sin frihed.
Og så må du tage den derfra.

Ak ak den snak har vi haft mange gange . Så vil han os . Men syntes jo ikke han viser det. Jeg har kun været i dette forhold, så måske det er helt normalt sådan. Tænkte jeg derfor ville tage en rundspørge herinde. Syntes jo det virker en smule passivt og langt fra hvad jeg ønsker. Men som jeg startede med , jeg er ved at blive skør eller måske det bare er mig ( der har for høje forventninger )

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

Arrh okay sorry men ja det er sådan nogle ting vi laver her hjemme når vi får besøg af mine søskendes unger og ligeså når jeg har født vores 

Helt okay :-) nogle gange svært at få den rigtige mening med . Jeg elsker at lave ting med ungerne og som familie. Syntes derfor det er svært at vi ikke laver noget sammen. Så var nysgerrig hvordan andre familier fungere 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Her mens det har været rigtig godt vejr, så er vi stort set ude med børnene hver eftermiddag - den store på 3½ elsker at komme på legepladsen, eller rende rundt på det store græsareal vi har bag vores blok. Vi har en stor sø med ænder, så dem kigger vi jævnligt på - eller fodrer 

Her mens vi har haft ferie, så har vi været i Sommerland, lange gåture osv. 

Tak for svar . Lyder hyggelig . Laver også en del med ungerne men savner at lave noget sammen som familie. 

Anmeld

26. juli 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Helt okay :-) nogle gange svært at få den rigtige mening med . Jeg elsker at lave ting med ungerne og som familie. Syntes derfor det er svært at vi ikke laver noget sammen. Så var nysgerrig hvordan andre familier fungere 

Self håber i finder ud af det 

Anmeld

27. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ak ak den snak har vi haft mange gange . Så vil han os . Men syntes jo ikke han viser det. Jeg har kun været i dette forhold, så måske det er helt normalt sådan. Tænkte jeg derfor ville tage en rundspørge herinde. Syntes jo det virker en smule passivt og langt fra hvad jeg ønsker. Men som jeg startede med , jeg er ved at blive skør eller måske det bare er mig ( der har for høje forventninger )

Nej det er ikke normalt...men du har vel selv valgt ham.
Hvordan var han dengang du mødte ham???

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej det er ikke normalt...men du har vel selv valgt ham.
Hvordan var han dengang du mødte ham???

Ja det har jeg for 21 år siden . Måske man bliver mere bevist om tingene

Anmeld

27. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her handler det utrolig meget om hvordan manden og sønnen har det den pågældende dag...

Kæresten er psykisk syg og sønnen bliver meget hurtig fyldt af oplevelser ved nye ting...

Så der kan sagtens være en hel uge hvor det eneste vi laver når sønnen er hjemme er at se fjernsyn sammen, eller spiller på diverse konsoller...

Spiller du selv computer? Hvor gamle er børnene?

overvej måske i stedet for at udelukke dig selv fra den verden at være med i den og inddrag ungerne...

det var det valg jeg tog for 10 år siden...

Jeg valgte at træde ind i hans verden fremfor at prøve at ændre ham til at være som alle de andre (klaphatte) jeg tidligere havde været sammen...

Dog havde vi ikke nogen børn...

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

her handler det utrolig meget om hvordan manden og sønnen har det den pågældende dag...

Kæresten er psykisk syg og sønnen bliver meget hurtig fyldt af oplevelser ved nye ting...

Så der kan sagtens være en hel uge hvor det eneste vi laver når sønnen er hjemme er at se fjernsyn sammen, eller spiller på diverse konsoller...

Spiller du selv computer? Hvor gamle er børnene?

overvej måske i stedet for at udelukke dig selv fra den verden at være med i den og inddrag ungerne...

det var det valg jeg tog for 10 år siden...

Jeg valgte at træde ind i hans verden fremfor at prøve at ændre ham til at være som alle de andre (klaphatte) jeg tidligere havde været sammen...

Dog havde vi ikke nogen børn...

Nej spiller ikke og har heller ingen interesse for det. Har som sagt ingen problemer med der bliver spillet, kun når alt tid går med det. Tror jeg på ingen måde er sundt hverken for børn eller voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.