Aghh bliver skør men måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

lineog4

Kommer an på weekend og humør.... men vil sige vi de sidste par år ikke har været gode til de store arrangementer måske også fordi børnene er så store så de ofte har legeaftaler der skal passes ind.

Men vi har lige her på ferien aftalt en af dagene i weekend skal vi på tur, kan være en lille til parken med fodbold eller det kan være en lang hvor vi skal se noget. 

Og må sige det et altså lige så meget mig der har behov for sofaen en gang imellem. 

Derimod har jeg en fridag som oftest står på ture med den mindste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tak for svar . Jeg syntes det er kedeligt at sidde weekend efter weekend uden aktiviteter

Og det er det sikkert også hvis man ikke er den type der nyder det...

her er vi ret ens mht hvordan vi er sinds mæssigt...

Anmeld

27. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det har jeg for 21 år siden . Måske man bliver mere bevist om tingene

Ja..men man udvikler sig også..og desværre somme tider i forskellige retninger

Anmeld

27. juli 2014

Louisejulia

Her i dag tog vi på familietur til svømmehallen. Vi alle sammen var afsted, og vi alle synes det var hyggeligt at bruge lidt tid sammen også selvom Emma-sophie kun er et halvt år  

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Louisejulia skriver:

Her i dag tog vi på familietur til svømmehallen. Vi alle sammen var afsted, og vi alle synes det var hyggeligt at bruge lidt tid sammen også selvom Emma-sophie kun er et halvt år  

Hyggeligt med svømmehal , det elsker ungerne og jeg også :-) 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..men man udvikler sig også..og desværre somme tider i forskellige retninger

Ja det jo lige det . 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Og det er det sikkert også hvis man ikke er den type der nyder det...

her er vi ret ens mht hvordan vi er sinds mæssigt...

Jeg kan sagtens tilbringe en weekend hjemme hvis man fortsat laver lidt sammen og ikke blot sidder isoleret bag sin skærm uden at sanse andre omkring sig 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kommer an på weekend og humør.... men vil sige vi de sidste par år ikke har været gode til de store arrangementer måske også fordi børnene er så store så de ofte har legeaftaler der skal passes ind.

Men vi har lige her på ferien aftalt en af dagene i weekend skal vi på tur, kan være en lille til parken med fodbold eller det kan være en lang hvor vi skal se noget. 

Og må sige det et altså lige så meget mig der har behov for sofaen en gang imellem. 

Derimod har jeg en fridag som oftest står på ture med den mindste

Tak for svar . Men så sker der også lidt for børnene :-) her går alt tid bag en skærm 

Anmeld

27. juli 2014

HB90

Nu har vi ikke baby (endnu), men når vi har fri, går vi meget op i at lave noget sammen. Vores hverdag er hektisk, fordi jeg arbejder eftermiddag/aften/nat og han om dagen, derfor sover vi kun sammen 3-4 gange i ugen. 

I weekenderne plejer vi at lave havearbejde, tage ud og spise brunch/frokost, besøge familie/venner, shoppe og om aftenen ser vi gerne en god film sammen, får lidt lækkert at spise og ellers bare nyde hinandens selskab :-) 

Anmeld

27. juli 2014

lineog4

Anonym skriver:

Tak for svar . Men så sker der også lidt for børnene :-) her går alt tid bag en skærm 

Vi gør meget for at begrænse skærm mest fordi de heller ikke skal lade skærmen fylde for meget. 

Men derfor kan sofaen godt trække med en bog, lukke øjnene eller. ...

Men igen alt afhænger af dagsformen. 

Men jeg vil sige hvis jeg ikke vsr primus motor skete der intet - generet mig i en lang periode, men har nu forstået at sådan er det, jeg får ideerne (tilgengæld er det så ofte manden der formår at føre dem til ende ;-)).

Så måske du bare skulle sige:i dag gør vi sådan og sådan kl ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.