Aghh bliver skør men måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi er i haven, hvor vi ordner og hygger.

Vi har årskort til giveskud, Legoland og haunstrup zoo, så vi tager på ture med madkurv til de forskellige steder. De forskellige kort gir også adgang til andre steder, så dem besøger vi også hvis muligheden byder sig.

Tager i svømmehallen.

Tager i skoven med madkurv, hvor der er naturlegepladser osv. Til jul samler vi pynt til juledekurationen.

Besøger familie og venner, eller de besøger os. Vh stine

Tak for svar . Lyder rigtig hyggeligt . Og med en masse gode aktiviteter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg laver masser med børnene alene eller alene bare mig , men ville nu gerne lave noget sammen . Han gider ikke , uanset hvad jeg foreslår vil han heller slappe af. 

Har du nogen sinde spurgt ham hvad han ønsker af livet?

Anmeld

26. juli 2014

Tildemor

Anonym skriver:

jeg er helt galt på den

Hvad laver I når I holder fri sammen ? tænker på eftermiddage & weekend.

Her laver vi ingenting, manden vil slappe af , fair nok men hele tiden  Han sidder stort set i sofaen hver gang han har fri eftermiddag & weekenden. Foreslår jeg noget gider han ikke. Han sidder blot og kikker ipad eller spiller på computeren. Laver sjældent noget herhjemme eller med børnene

Så hvad laver I sammen som familie når i har fri ?

De fleste tager vel på stranden ? pak lidt kiks noget at drikke, et par tæpper og håndklæder det kan selv en mand der ikk gider noget gå med til  

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Har du nogen sinde spurgt ham hvad han ønsker af livet?

får ikke rigtig nogle svar

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

De fleste tager vel på stranden ? pak lidt kiks noget at drikke, et par tæpper og håndklæder det kan selv en mand der ikk gider noget gå med til  

Ved ikke hvad de fleste gør, derfor jeg spørg  Og nej det gider han ikke. Jeg har været afsted med ungerne

Anmeld

26. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nogle weekender hygger vi hjemme hvor der bliver bygget togbane, leget med lego, malet eller noget helt andet

men ellers er vi gode til at tage i zoo, tivoli, diverse legepladser, bondegården, stranden, dyrehaven eller bare lege i gården. Nogle gange er det kun far der tager afsted med sønnen så jeg kan få ordnet ting dethjemme 

I hverdagene er vi ret spontane - har vi tidlig fri gør vi en af ovenstående ting ellers leger den ene mens den anden laver aftensmad. Der er dog også dage hvor farmand har brug for at slappe af og spille lidt playstation. Vi er også ofte hos farmor/farfar 

Anmeld

26. juli 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Ved ikke hvad de fleste gør, derfor jeg spørg  Og nej det gider han ikke. Jeg har været afsted med ungerne

Okay øv tja, man kan vel os tage til lalandia, eller bonbon, et par timer i skoven ? sæt en haveslange i haven og lad ungerne bade sådan alt kan bruges

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nogle weekender hygger vi hjemme hvor der bliver bygget togbane, leget med lego, malet eller noget helt andet

men ellers er vi gode til at tage i zoo, tivoli, diverse legepladser, bondegården, stranden, dyrehaven eller bare lege i gården. Nogle gange er det kun far der tager afsted med sønnen så jeg kan få ordnet ting dethjemme 

I hverdagene er vi ret spontane - har vi tidlig fri gør vi en af ovenstående ting ellers leger den ene mens den anden laver aftensmad. Der er dog også dage hvor farmand har brug for at slappe af og spille lidt playstation. Vi er også ofte hos farmor/farfar 

Tak for svar . Lyder til i laver en masse hyggelige ting sammen 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

Okay øv tja, man kan vel os tage til lalandia, eller bonbon, et par timer i skoven ? sæt en haveslange i haven og lad ungerne bade sådan alt kan bruges

Ja helt bestemt . Ved ikke om du har misforstået mit indlæg, måske jeg ikke har været tydelig nok ( så beklager jeg ) men søger ikke ideer som sådan men er mere nysgerrig efter hvad andre laver sammen , om det er " normalt " blot at sidde hjemme hele tiden uden at foretage sig noget 

Anmeld

26. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

jeg er helt galt på den

Hvad laver I når I holder fri sammen ? tænker på eftermiddage & weekend.

Her laver vi ingenting, manden vil slappe af , fair nok men hele tiden  Han sidder stort set i sofaen hver gang han har fri eftermiddag & weekenden. Foreslår jeg noget gider han ikke. Han sidder blot og kikker ipad eller spiller på computeren. Laver sjældent noget herhjemme eller med børnene

Så hvad laver I sammen som familie når i har fri ?

Her mens det har været rigtig godt vejr, så er vi stort set ude med børnene hver eftermiddag - den store på 3½ elsker at komme på legepladsen, eller rende rundt på det store græsareal vi har bag vores blok. Vi har en stor sø med ænder, så dem kigger vi jævnligt på - eller fodrer 

Her mens vi har haft ferie, så har vi været i Sommerland, lange gåture osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.