Ringe til vagtlægen eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

Rockertand

Bettezen skriver:

Tak for at i spørger til mig.  

Der var ikke så meget at gøre enten at tage nogle smertestillende og få en god søvn. Måske jeg kunne være gravid.  

Men alle smerterne er heldigvis næsten væk nu. Nu venter jeg blot på om det er pga. graviditet

Jeg er lidt nysgerrig - hvorfor tror du, at smerterne måske er graviditetsrelaterede? Jeg kan ikke komme i tanke om graviditetsrelateret grund til dine symptomer så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Lililili

Man kan sagtens have ligamentsmerter, meget tidligt i graviditeten. Og DE gør ondt!! Jeg troede virkelig der var noget HELT galt, men det var det var altså ligamentsmerter. Det kunne hjælpe lidt at prutte   

Anmeld

28. juli 2014

Bettezen

Jeg er lidt nysgerrig - hvorfor tror du, at smerterne måske er graviditetsrelaterede? Jeg kan ikke komme i tanke om graviditetsrelateret grund til dine symptomer så tidligt?

Ved min søn var jeg simpelthen så syg og havde afsindigt ondt de første par uger. Så måske min krop er indrettet sådan. 

Det var lægens ord. Måske jeg kunne være gravid måske ikke. Det måtte vi vente og se. Jeg skulle selvfølgelig kontakte dem igen hvis det blev værre. Men det er heldigvis blevet bedre. 

Anmeld

29. juli 2014

linea hansen

Bettezen skriver:

Jeg har hele dagen igår haft rigtig ondt i maven fra navlen og ned i underlivet. I nat var det rigtig slemt at jeg næsten græd og i dag fortsætter det. Det føles som en ordenlig mavepuster længere nede og det giver de største jag i højre side når jeg vender mig.

Jeg kan måske være gravid. Men det vides ikke endnu da jeg kun vil være små 4 uger henne.  

Jeg overvejer om jeg skal prøve at ringe til vagtlægen eller om det vil være spild af deres tid. Og om jeg skal se tiden an.   

Såen som du beskriver dine smerter lyder lige som mine da jeg fandt ud af jeg var gravid og efter jeg fik taget en test både hjemme og ved læge begyndt andre syntomer på jeg var gravid at komme  men vil ikke ringe til vagtlægen da de ofte siger at det bare er influenza 

Anmeld

29. juli 2014

Bettezen

Åhh nej.. Så begyndte jeg at bløde. :-( 

Meget lidt, men blod på papir og i wc'et.. Suk.. 5 dage før tiden endda?!  

Har de videste menstruation smerter og så ømme bryster.. 

Så ingen graviditet til mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.