Ringe til vagtlægen eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Bettezen

mt2 skriver:

Mavesmerter bør altid tages alvorligt.

Du skal ikke få tanken om at være til grin, hvis du ringer til dem for at få ro på. 

Synes du skal prøve at ringe  

Ja ved du hvad.  Jeg prøver simpelthen at ringe og snakke med dem. De kan jo måske hurtigt vudere om de vil se mig eller evt. Berolige mig lidt. Det er jo det de er til for.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

mt2

Bettezen skriver:

Ja ved du hvad.  Jeg prøver simpelthen at ringe og snakke med dem. De kan jo måske hurtigt vudere om de vil se mig eller evt. Berolige mig lidt. Det er jo det de er til for.  

Det er de nemlig Ja det er jo en læge du snakker med, med det samme, så det kan de hurtigt vurdere Arbejder som vikar (sekretær) i et lægehus, og der har de meddelt fra starten at det kan være så mange forskellige ting når vi snakker maveregionen, så hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt

Du må lige gi en update når du har snakket med dem

Anmeld

26. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg lavede en uregning på en hjemmeside igår der sagde at jeg vil være i uge 4 fra d. 27 juli. Dvs. Imorgen.  Prøver lige at finde linket. 

https://www.sundhed.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/graviditet-foedsel-barsel/beregn-din-termin/

Men om jeg er 3+6 eller 4 er vel underordnet. 

Er mere bekymret over mine smerter.  

Men når du er i uge 4, så er du 3+1-3+6. Så det er først d. 2/8 du vil være 4+0 (og fra 4+1 er du i 5. uge )
Men vil også sige ring - så kan de vurdere og råde dig i tlf
Held og lykke

/ Taco78 

Anmeld

26. juli 2014

Meandu

Bettezen skriver: