Ringe til vagtlægen eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Bettezen

mt2 skriver:

Mavesmerter bør altid tages alvorligt.

Du skal ikke få tanken om at være til grin, hvis du ringer til dem for at få ro på. 

Synes du skal prøve at ringe  

Ja ved du hvad.  Jeg prøver simpelthen at ringe og snakke med dem. De kan jo måske hurtigt vudere om de vil se mig eller evt. Berolige mig lidt. Det er jo det de er til for.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

mt2

Bettezen skriver:

Ja ved du hvad.  Jeg prøver simpelthen at ringe og snakke med dem. De kan jo måske hurtigt vudere om de vil se mig eller evt. Berolige mig lidt. Det er jo det de er til for.  

Det er de nemlig Ja det er jo en læge du snakker med, med det samme, så det kan de hurtigt vurdere Arbejder som vikar (sekretær) i et lægehus, og der har de meddelt fra starten at det kan være så mange forskellige ting når vi snakker maveregionen, så hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt

Du må lige gi en update når du har snakket med dem

Anmeld

26. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg lavede en uregning på en hjemmeside igår der sagde at jeg vil være i uge 4 fra d. 27 juli. Dvs. Imorgen.  Prøver lige at finde linket. 

https://www.sundhed.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/graviditet-foedsel-barsel/beregn-din-termin/

Men om jeg er 3+6 eller 4 er vel underordnet. 

Er mere bekymret over mine smerter.  

Men når du er i uge 4, så er du 3+1-3+6. Så det er først d. 2/8 du vil være 4+0 (og fra 4+1 er du i 5. uge )
Men vil også sige ring - så kan de vurdere og råde dig i tlf
Held og lykke

/ Taco78 

Anmeld

26. juli 2014

Meandu

Bettezen skriver:

Jeg har hele dagen igår haft rigtig ondt i maven fra navlen og ned i underlivet. I nat var det rigtig slemt at jeg næsten græd og i dag fortsætter det. Det føles som en ordenlig mavepuster længere nede og det giver de største jag i højre side når jeg vender mig.

Jeg kan måske være gravid. Men det vides ikke endnu da jeg kun vil være små 4 uger henne.  

Jeg overvejer om jeg skal prøve at ringe til vagtlægen eller om det vil være spild af deres tid. Og om jeg skal se tiden an.   

Hej. Jeg havde det præcis på samme måde for 3 dage siden. Jeg tog så til lægen. Alt så fint ud. Jeg kan nemlig  også være gravid, men det er for tidligt at teste. Hvis du er utryg ved situationen så synes jeg at du skal ringe til lægen. Der kan jo være så mange grunde til at man kan have ondt i underlivet. 

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

LaBen skriver:

Hej. Jeg havde det præcis på samme måde for 3 dage siden. Jeg tog så til lægen. Alt så fint ud. Jeg kan nemlig  også være gravid, men det er for tidligt at teste. Hvis du er utryg ved situationen så synes jeg at du skal ringe til lægen. Der kan jo være så mange grunde til at man kan have ondt i underlivet. 

Er det tid for menstruation for dig omkring nu? 

Anmeld

26. juli 2014

Meandu

Skal have den 2.08. Har testet igår men den var negativ. Smerterne er gået over. Mærkeligt ��

Anmeld

26. juli 2014

Meandu

Har du stadig smerter? Har du testet? 

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

LaBen skriver:

Har du stadig smerter? Har du testet? 

Pudsigt at vi er i samme situation.

Skal også have det den 02.08.

Jeg har stadig smerter og pludselig gik det over i menstruation lignede smerter, så jeg valgte ikke at ringe men lige se dagen an. 

Jeg testede negativt imorges 

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

Men min mave føles hård og spændt. Som om jeg holder et spænd i mavebøjninger. :/ 

Anmeld

26. juli 2014

SussieThyssen

Bettezen skriver:

Men min mave føles hård og spændt. Som om jeg holder et spænd i mavebøjninger. :/ 

Du kan have blærebetændelse, underlivsbetændelse, blindtarmsbetændelse eller...være gravid.
Under det sidste kan det være en graviditet uden for livmoderen, så det kan rent faktisk være mange ting.
Hvis du får smerter igen, ville jeg helt sikkert gå til lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.