Ringe til vagtlægen eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Bettezen

Jeg er faktisk mest bange for at det er fordi jeg er gravid og det er noget skidt noget i forbindelse med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Bettezen

LaBen skriver:

Vi havde også tænkt os at vente. Men så på den anden side så kan man vente og vente. Den perfekte tidspunkt kommer nok aldrig. Mine bryster er også lidt ømme og så kan jeg mærke at jag i dem nogle gange. Synes bare at der er lang tid til den 2. 

Nej nemlig. Alle damerne i min familie har haft svært ved at få børn eller det har taget dem meget længe. Ved vores første barn kom det faktisk helt som et chok. Var på p-piller.. Eller var syg så de har ikke virket der. Da min mens ikke kom testede jeg.. dog negativt.. blev ved for at være sikker.. men først da jeg var 7 uger henne var den positiv. Troede måske bare det var mine p-piller der spillede ind for den forsinkede mens. Sikke et chok for os. Men vi er overlykkelige over vores beslutning om at beholde det. 

Så nu tænker jeg at ved nummer to måske kan blive svært.. 

Anmeld

26. juli 2014

Dafnies

Bettezen skriver:

Jeg har desværre også oplevet at have blærebetændelse, underlivsbetændelse og nyre bækken betændelse. Det var et rent smertehelvede hvor jeg lå i fosterstilling og skreg til sidst. 

Men dette er en helt anden smerte. Min mand frygter det er blindtarmen. Men så burde det have været værre nu, tror jeg.  Hmm

Nej, det er virkelig ikke sjovt!!
Hmm. Det kunne det måske godt være. Har du feber?

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

Dafnies skriver:

Nej, det er virkelig ikke sjovt!!
Hmm. Det kunne det måske godt være. Har du feber?

Det har jeg rent faktisk ikke undersøgt. 

Vi har kun det termometer vi bruger til min søn bagi når han er syg. :/

Anmeld

26. juli 2014

Pikku Myy

Bettezen skriver:

Det har jeg rent faktisk ikke undersøgt. 

Vi har kun det termometer vi bruger til min søn bagi når han er syg. :/

Du behøver jo ikke et termometer for at vurdere om du potentielt har feber Er du varm?

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

Pikku Myy skriver:

Du behøver jo ikke et termometer for at vurdere om du potentielt har feber Er du varm?

Jeg koger og sveder som en gal.  Men hvem gør snart ikke det i den her varme. :/ Det gør selv min mand og søn. 

Anmeld

27. juli 2014

Bettezen

Smerterne er godt nok taget til nu. Må hellere ringe til den vagtlæge. Tak for jeres svar. 

Anmeld

27. juli 2014

MissTas

Har læst med på sidelinjen. Håber du er ok! Hvad sagde lægen? 

Anmeld

27. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Opdatering???

Håber du fik svar og fik det bedre...

Anmeld

27. juli 2014

Bettezen

Tak for at i spørger til mig.  

Der var ikke så meget at gøre enten at tage nogle smertestillende og få en god søvn. Måske jeg kunne være gravid.  

Men alle smerterne er heldigvis næsten væk nu. Nu venter jeg blot på om det er pga. graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.