Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Mum33

Anonym skriver:

Hvorfor er det ærgeligt? Må man ikke drømme? Jeg synes det er rigtig ærgeligt at du sidder og siger jeg skal lade være med at fordømme når du selv ikke gør andet i dit svar til mig. jeg synes det er rigtig tarvligt at i alle sammen synes i skal bestemme hvornår jeg bør få flere børn, det er overhovedet ikke jeres plads at fortælle mig. Så fy på jer.

Der er ingen der bestemmer over dig, men du sidder og dømmer et andet køn, derfor får du nok lidt hårde svar. 

Drenge slås, har ikke noget tæt forhold til deres mor, de er "kun" farmor, osv. Men det er jo dig der opdrager dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Dorthe1986

Nu har jeg læst hele tråden igennem. Jeg kan egentlig godt forstå ønsket om et bestemt køn. Men som alle andre forstår jeg ikke man kan overveje så voldsomme indgreb, for at opnå et bestemt køn.

Og jeg vil gerne spørge dig ts, når du nu er ligeglad med hvilken type person en eventuel pige vil blive - altså om hun bliver drengepige, prinsesse osv. Hvad er det så der gør at du har så stort fokus på hvilket køn det bliver?

Er det det med mormor og en bedre forbindelse til sine børnebørn? Men hvorfor fokuserer på noget der ligger så langt ude i fremtiden? Jeg mener det er jo ikke givet at fordi man får børn så får man også børnebørn.

Men hvad er det så der er så kraftigt i ønsket om en pige?

Anmeld

11. juli 2014

SussieThyssen

Skal da lige hilse og sige, at de drenge jeg kender stort set ikke slås..og de ELSKER deres mor, inkl. min egen.
Så det handler nok om opdragelse og det man har at give dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.