Ja så den sku gal igen
Nogen har måske læst andre tråde om dette problem med min kærestes famlie der mener de har lidt ejerfornemmelser over hans datter når hun er her på weekend
Nu er den gal igen, nu er de begyndt at ringe til hans eks og spørge om de må have hans datter en gang imellem i de weekender hun ikke er her men hvor det er hendes mors weekender.
Det er min kæreste jo ikke tilfreds med da han så ikke aner hvad der bliver lavet rundt om hende. Og de gør det i protest tror jeg fordi de nu ikke har hende så meget mere som de plejer inden jeg kom ind i billedet.
Min kæreste er møj irriteret over dette og siger til hans eks han ikke syntes de skal have hende når det er men at det skal han ikke blande sig i får han afvide.
Pigen og hendes mor og hendes kæreste og deres fælles barn har lige afsluttet et forløb på 1½ år på noget familiehjem og er lige kommet hjem og hun er startet i børnehave og nu vil mores så til at godtage hun skal over til kærestens familie en gang imellem også.
Den stakkels pige får da ingen ro
Hvis dette bliver ofte hun skal det vil det være nærmest hver weekend hun er et nyt sted og det syntes jeg sku ikke man kan gøre ved et barn på knapt 6 år, hun har da brug for stabilitet og ikke at have 3 husregler at kører efter.
Nu sagde jeg så til min kæreste at nu måtte han da godt nok snakke med meget store ord over for hans familie at de godt nok skal stoppe hvad de har gang i.
Hvad er jeres mening her.
Anmeld