Omsorgsgiver skriver:
Sagen er den at vi længe har snakket herhjemme om at tage i Legoland inden det bliver højsæson så vi skal ihvertfald afsted i den her uge der kommer. Problemet er bare at det kun er på torsdag at der bliver godt vejr men der har jeg (desværre) en aftale med en veninde. Og fredag bliver det også godt men vi vil ikke afsted en fredag da der vil være alt for mange mennesker!
Vil det være tarveligt af mig at aflyse min aftale med min veninde og istedet tage i Legoland med min familie?? Og hvis jeg godt kan tillade mig det hvad skal jeg så sige til min veninde?? Det er ikke en veninde jeg ser så tit da vi bor lidt langt fra hinanden.
Jeg sætter stor pris på at I er helt ærlige!!
altså personligt, efter jeg fik børn, så er venner og veninder og diverse EFTER... hvis jeg havde aftalt med min mand, at vi skulle i legoland inden højsæson, og det ville passe med torsdag hvor jeg så har en aftale med en veninde, så havde jeg aflyst og sagt det som det er selvfølgelig... og så tror jeg da egentlig også jeg havde regnet med at det var noget min veninde ville kunne forstå, især hvis hun har børn selv da.. jeg har da aflyst med veninder før for " mindre" uden sure miner. med små børn er der bare mange ting der skal planlægges og selvfølgelig gider man da ikke rende rundt i legoland i regnvejr med sit barn der har glædet sig, og man har selv glædet sig osv.
Anmeld